مدیرکل بهزیستی استان کرمان:


به یک سازوکار جدید برای مداخله در مسائل خانوادگی نیاز داریم

وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: مشکلات خانوادگی ما زیرساختی نیست و ما هم به مشاوره و هم خدمات روانشناختی و هم مشاوره‌های وکلا نیاز داریم لذا باید با هم به توافق برسیم و یک مدلی داشته باشیم که نقش هر یک (مددکار، مشاور و …) شفاف تعریف شده باشد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، مدیرکل بهزیستی استان کرمان وکالت و مشاوره را دو ابزار بسیار مهم دانست و گفت: مولفه‌های بین فردی مهمترین عامل گسست‌های خانوادگی در استان کرمان است.

علیرضا وحیدزاده پیش از ظهر امروز ۹ آذرماه در همایش مشاوره و سازش، تحکیم بنیان‌های خانواده در کرمان اظهار کرد: انسان‌های آگاه برای حل مسائل خود مشورت می‌کنند و داشته‌های خود را به اشتراک می‌گذارند تا ابزارهای جدید خلق کنند.

او وکالت و مشاوره را دو ابزار بسیار مهم دانست و بیان کرد: ترمیم مناسبات اجتماعی که تحت تاثیر شرایط اجتماعی زمخت می‌شود، فلسفه خلق مددکاری و روانشناسی است و برای ترمیم باید دانش، ابزار و مدل خلق کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان سامانه‌های ارتباطی را ابزار دانست و اظهار کرد: مولفه‌های بین فردی مهمترین عامل گسست‌های خانوادگی در استان کرمان است.

او با تاکید برآنکه به مدلی برای مداخله نیاز داریم، تصریح کرد: در نظام اجتماعی که روز به روز زمخت‌تر می‌شود متاسفانه نقش مددکاری را نادیده گرفتیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111763
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.