تشریح عملکرد شهرداری کرمان توسط شهردار| ۸۲۰ میلیارد تومان درآمد شهرداری در سال گذشته

شهردار کرمان گفت: در سال اول کار شهردای مجموع درآمدها۳۲۰ میلیارد تومان بود که با اصلاحیه انجام شده سال گذشته به ۸۲۰ میلیارد تومان رسید.

نشست هم اندیشی شهردار کرمان و رئیس شورای شهر امروز یکشنبه در اولین روز از تیرماه برگزار شد.

عالم زاده شهردار کرمان در ابتدای این نشست گفت: حضور اصحاب رسانه را باعث شفافیت مسائل مختلف است.

وی ادامه داد: وضعیت شهرداری کرمان در ابتدای کار به لحاظ بدهی ها خوب نبود. حدود ۴ هزار پرسنل قراردادی ۴ تا ۶ ماه حقوق معوقه داشتند. اکثر پروژه ها نیز تا ۲۰ در صد پیشرفت داشته و باقی مانده بودند.

عالم زاده توضیح داد: قدم اول ما سامان دهی کارکنان شهرداری بود که ظرف ۶ ماه حقوق ها به روز شد. انجام پروژه های نیمه تمام قدم بعدی بود که ساختمان شهرداری و ۵ تقاطع شهری به بهره برداری رسید. همزمان پروژه های خرد شهری انجام شده که ۲۰ پروژه بوستان سال قبل انجام و از هفته آینده تا ۱۵ هفته افتتاح بوستان های شهری را داریم.

شهردار کرمان گفت: در سال اول کار شهرداری مجموع درآمدها ۳۲۰ میلیارد تومان بود که با اصلاحیه سال گذشته به ۸۲۰ میلیارد تومان رسید.

عالم زاده ادامه داد: ۲۴۰۰ نیروی رسمی و قرار دادی در شهرداری خدمت می کنند و حدود ۴۰۰ نفر از نیرو های شهرداری بازنشست شدند.

وی افزود: شهرداری بافت تاریخی و سازمان فرهنگی  در این دوره تاسیس شد. پرداخت بدهی ها و معوقات شهرداری هم از دیگر کارهای انجام شده بود که تقریبا به صفر نزدیک شده است.

شهردار کرمان تصریح کرد: یکی دیگر از اتفاقات مهم این دوره در سازمان اتوبوس رانی بود که ۲۳ اتوبوس تعمیر و بهسازی شد. بحث آرامستان شهر کرمان با ارتش حل شده و تا پایان سال عملیات عمرانی آن انجام می شود. کارخانه آسفالت و جدول راه اندازی شد.

عالم زاده گفت: اتوماسیون اداری به صورت آزمایشی انجام شد و سیستم نرم افزار مالی یکپارچه در حال انجام است. راه اندازی سایت شفافیت یکی دیگر از کارهای در حال انجام است.تخصیص اعتبار برای نظارت بر ترافیک شهری و احداث مرکز مانیتورینگ شهرداری کرمان که یکی از به روز ترین ها در کشور است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51430
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.