تشکیل اولین نشست شورای انتظامی تجدید نظر سازمان نصر کرمان

شورای انتظامی تجدید نظر که متشکل از پنج نفر, یک نفر حقوقدان با 10 سال سابقه به انتخاب استاندار، یک نفر به انتخاب سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، یک نفر از اعضای هیات مدیره و دو نفر به انتخاب شورای مرکزی نظام هستند با حکم شورای مرکزی نظام برای مدت سه سال منصوب می گردند.

درهمین راستا مصطفی مغفوری منتخب استانداری، یحیی حاتمی منتخب سازمان مدیریت و برنامه ریزی، منصور مداح منتخب هیأت مدیره، سعید جمشیدی جم و فتح اله گنجی صفاّر منتخب شورای مرکزی به عنوان اعضای تشکیل دهنده شورای انتظامی تجدید نظر استان معرفی شدند.

منصور مداح رییس سازمان نصر کرمان در این خصوص توضیح داد که: ما سعی بر این داریم که آموزش های لازم در ارتباط با قوانین صنفی، بیمه ای، مالیاتی مرتبط با کسب و کار اعضاء رادر اختیار آنها قراردهیم تا مدیران کسب و کار بدانند در حوزه فعالیت خود چه اتفاقاتی را رقم می زنند و درنتیجه باعث کم شدن مشکلات و تخلفات ناشی از عدم آگاهی آنها به قواینن صنفی و …. شود، به همین منظور از حضور نماینده محترم استانداری که به این جلسه دعوت شده اند می خواهیم که در کمیسیون های مختلف جهت آموزش دهی به این مهم به ما کمک کرده تا آگاهی ها به اصناف داده شود و مسایل در همان ابتدا ختم به خیر شود.

در این خصوص سعید جمشیدی جم نماینده شورای مرکزی سازمان نصر کشور به منظور آشنایی بیشتر اعضاء توضیحاتی کاملی را در مورد سازمان، آیین نامه ها و قوانین مربوطه، شورای انتظامی بدوی و تجدید نظر و کمیسیون های سازمان ارایه کرد.

مصطفی مغفوری سرپرست بازرسی دفتر مدیریت عملکرد استانداری هم در این خصوص گفت که امیدواریم در شورای انتظامی افرادی که قرار است به آن ها شکایت ارجاع شود را مشخص و بانک اطلاعاتی را در این خصوص ایجاد کنیم تا خدماتی که به مردم ارایه می شود صادقانه و درست باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21426
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.