تقدیر معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه از مدیرکل کمیته امداد کرمان

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه از تلاش‌های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن برای محرومان تقدیر کرد و گفت: مسئولان کمیته امداد در سراسر کشور ازجمله استان کرمان همیشه همراه و همگام با سپاه، پیشتاز در محرمیت زدایی بوده‌اند.

به گزارش کرمان نو، سردار ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی در سفر به استان کرمان در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران محرومیت‌زدایی در استان کرمان هدف از سفر خود به استان کرمان را تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مسئولان کمیته امداد درزمینهٔ همکاری با سپاه در محرومیت‌زدایی اعلام کرد.

وی بابیان اینکه کمیته امداد استان کرمان در حوزه محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی در سطح استان انجام داده است افزود: مسئولان کمیته امداد در سراسر کشور ازجمله استان کرمان همیشه همراه سپاه و پیشتاز در محرمیت زدایی بوده‌اند.
سردار حزنی هم‌چنین با اهداء لوح تقدیر از تلاش‌های یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در کمک به ساخت مسکن مددجویان و محرومان تقدیر و تشکر کرد.
شایسته ذکر است؛ در متن تقدیر یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان آمده است، بی‌شک قدم برداشتن در راستای خدمت به اهداف والای انقلاب اسلامی و همراه شدن با خیل عظیم و خروشان امت اسلامی، توفیقی است که خداوند منان نصیب بندگان شایسته خود می‌نماید و قطعاً اجر و پاداش آن در پیشگاه خود به بهترین نحو عطا خواهد نمود. لذا بدین‌وسیله از زحمات و تلاش‌های صادقانه و قابل‌تقدیر جنابعالی در امر خطیر محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم یاری، مردم‌دوستی، مردم‌نوازی و محروم نوازی، با احداث منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمان صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم. امید است با توکل به ایزد منان و نصب العین قرار دادن تقوای الهی در ظل توجهات حضرت بقیة‌الله اعظم (عج) و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در جهت خدمت به اسلام و مسلمین همواره موفق و مؤید باشید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86102
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.