درخواست شورای شهر از شهرداری کرمان: تکلیف بهسازی میدان مشتاقیه سریع‌تر مشخص شود

نشست عمومی شورای شهر کرمان عصر امروز- یکشنبه سوم اسفند- برگزار شد که نامشخص بودن بهسازی میدان مشتاقیه از جمله موارد مطرح شده در جلسه بود.

در این نشست سیدمحمدرضا معین‌زاده میرحسینی از شهردار کرمان که در این نشست غایب بود، خواست که میدان مشتاقیه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

او گفت که شهردار با مشاورهایش در این خصوص تصمیم بگیرند.

محمد فرشاد، رییس شورای شهر کرمان هم در این خصوص گفت که اگر قرار است اصلاحاتی انجام و یا قسمت‌هایی حذف شود، در دستور کار شهرداری قرار بگیرد چرا که بالای 90 درصد کار انجام شده و قرار بود پیش از این‌ها تکلیفش مشخص شود.

ساخت گرمخانه مردانه در جاده ماهان

سردار چناریان، دیگر عضو شورای شهر کرمان هم از بررسی ساخت گرمخانه‌ای به مساحت 500 متر مربع در جاده ماهان خبر داد و گفت از آنجا که فعلا ضرورتی برای ایجاد گرمخانه مخصوص بانوان فعلا احساس نمی‌شود، این گرمخانه مخصوص آقایان خواهد بود. اعضای شورای شهر به اتفاق آرا با ساخت این گرمخانه موافقت کردند.

در این نشست همچنین بحث‌هایی در خصوص بازگشت سهام شهربازی کرمان به شهرداری مطرح شد.

انتقاد از تخریب نماد باغ شاهزاده

فتح الله مویدی، عضو شورای شهر کرمان از شهرداری بابت جمع‌آوری نماد باغ شاهزاده در ضلع شرقی پارک مطهری انتقاد کرد. او گفت که شهرداری به چه دلیلی اقدام به این کار کرده؟

رییس شورا هم در این خصوص گفت که اعضای شورا انتقاد دارند که چرا وقتی هزینه‌ای برای یک نماد شده، آن را جمع آوری می‌کنند. اگر هم نیاز به بهسازی داشت، این کار انجام می‌شد نه اینکه جمع شود. اگر هم قرار است نوآوری شود که در شهر کمبود جا نداریم.

دادگر، نماینده شهرداری در پاسخ به این انتقادات گفت که نماد یاد شده فرسوده شده بود و قرار است المانی فاخرتر ساخته و در آن محل نصب شود.

ماجرای تابلوی تبلیغاتی در دانشگاه پیام نور

علی خدادادی، دیگر عضو شورای شهر کرمان در خصوص اقدام دانشگاه پیام نور مبنی بر قرار دادن یک تابلوی تبلیغاتی در سه راه شرف‌آباد گفت که شهرداری به این دانشگاه اخطار داده. البته تابلو در داخل ملک دانشگاه قرار دارد و چون دانشگاه یک فضای فرهنگی است، برای این تابلو تخفیف 30 درصدی برای پیام نور در نظر می‌گیریم.

احمد حسن زاده هم در این نشست با دسته‌بندی افراد آسیب‌دیده به متکدیان، معتادان متجاهر، ولگرد، زنان آسیب‌دیده، کودکان کار و افراد دارای اختلال روانی گفت که شهرداری نباید منتظر دستگاه‌های دیگر بنشیند و باید به این مسائل ورود کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65206
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.