دستگیری یک باند با ۳۲ فقره سرقت در نرماشیر

کرمان نو- فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از دستگیری اعضای یک باند ۸ نفره سرقت سیم برق با ۳۲ فقره سرقت در این شهرستان توسط ماموران پلیس اگاهی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش کرمان نو و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی نرماشیر سرهنگ رضا زیدآبادی شامگاه یکشنبه گفت: پس از وقوع سرقت های متعدد سیم، کابل و تجهیزات برق رسانی در سطح شهرستان نرماشیر این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی چهار سارق را در این خصوص شناسایی و ضمن هماهنگی قضایی آنان را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: این سارقان در بازجویی پلیس، به ۳۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نرماشیر و سایر شهرستان های همجوار با همدستی ۴ نفر دیگر و یک نفر مالخر اعتراف کردند و بلافاصله در تکمیل این پرونده دیگر اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از جمله ۲۰۰ متر سیم برق و ابزار و آلات سرقت از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی نرماشیر در ادامه با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو از سارقان خاطر نشان کرد: طی این عملیات در مجموع هفت سارق و یک نفر مالخر دستگیر همچنین ۳۲ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ زیدآبادی گفت: برابر نظر کارشناسان اداره برق، این سارقان بیش از ۵ میلیارد ریال به شبکه توزیع و انتقال برق در این شهرستان و سایر شهرستان های همجوار خسارت وارد کرده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85128
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.