دهه فجر فرصتی برای تجدید آرمان با امام و شهداست

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پیامی مشترک فرارسیدن ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشته و اعلام کردند: دهه فجر فرصتی برای تجدید آرمان با امام و شهداست.

در متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی و دکتر علی زینی وند آمده است: ۴۲ سال از ۱۲ بهمن تاریخی سال ۵۷ طلیعه استقلال سرزمین آزادمردان و شیر زنان و  سرآغاز عزت، اقتدار و اعتبار ایران می‌گذرد.

در ادامه این پیام آمده است: این انقلاب، امروز و پس از سالهای دفاع مقدس، گذر از بحرانها و ایستادگی در برابر دسیسه بدخواهان و دشمنان، استوارتر و بالنده تر از همیشه ایستاده و تحت رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) به پشتوانه حمایت و همراهی های مردمی، الهام بخش آزادیخواهان و ملت های مسلمان  و کشورهایی است که عزت و استقلال را در نفی نظام سلطه می جویند.

در ادامه پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان می خوانیم: دهه فجر  و ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می داریم که استقلال و عزت امروز را مدیون خون شهیدان و ایثارگری فرزندان غیور این مرز پرگهر هستیم.

انقلاب اسلامی بارورتر از همیشه به حیات خود ادامه می‌دهد

در بخش دیگری از این پیام چنین ذکر شده است: اندیشه های امام راحل، حضرت امام خمینی(ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، راهنمای ما برای ادامه راهی است که پس از چهار دهه آرمان و اهداف انقلاب را زنده تر و قوی تر نگه داشته است و واکنش داخلی و بین المللی به شهادت سپهبد شهید سلیمانی نشان داد که انقلاب اسلامی بارورتر از همیشه به حیات خود ادامه می دهد.

امام جمعه و استاندار کرمان در پایان خاطرنشان کردند: ایام خجسته دهه فجر فرصتی برای تجدید پیمان با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و  شهدای گرانقدر است و به روح پرفتوح آن ستارگان درخشان آسمان انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم و خدمت آحاد ملت شریف ایران و مردم مؤمن و انقلابی استان کرمان، چهل و دومین سالگرد ورود تاریخی امام خمینی(ره) به  وطن، میلاد حضرت فاطمه(س) و میلاد امام خمینی(ره) را تبریک عرض نموده و از مردم شریف استان، دعوت می‌کنیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ایام الله دهه فجر را گرامی داشته و با تببین اهداف انقلاب اسلامی بویژه برای نسل جوان رهرو راه شهیدان انقلاب اسلامی و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63612
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.