استاندار کرمان اعلام کرد


دورکاری برداشته شد| نگرانی بابت عدم دریافت واکسن در جمعیت زیر ۵۰ سال

استاندار کرمان گفت: مدیران مراقبت کنند که کارمندان و همکارانشان در محل کار حضور پیدا کنند و از فردا، براساس دستور شفاهی رئیس جمهور دورکاری نداریم.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، دکتر”علی زینی وند” ظهر امروز ۱۷ مهرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: امیدواریم کندی شیب نزولی در ابتلا به کرونا در استان تداوم نداشته باشد چراکه اگر روند صعودی شود و با پیک جدید مواجه شویم، وضعیت سخت میشود.

وی افزود: لازم است رسانه ها، ائمه جمعه و همه کسانی که تریبون دارند به مردم اعلام کنند واکسیناسیون مصونیت ابتلا به کرونا ایجاد نمی کند؛ درست از مرگ و میر را در دنیا خیلی پایین آورده اما باید توجه داشت که واکسن کرونا مصونیت ابتلا ایجاد نمی کند.

زینی وند تصریح کرد: دانشگاه های علوم پزشکی و فرمانداران در این فرصت که بیماری فروکش کرده، امکانات را مرور کرده و آمادگی داشته باشند تا در صورت بروز موج جدید، غافلگیر نشویم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در بحث آموزش و پرورش تاکید بر آموزش حضوری است، بیان کرد: کرمان از استان های پیشرو در کل موضوع واکسیناسیون است و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی افزود: هنوز الزامی برای اجبار دانش آموزان برای تزریق واکسن کرونا نداریم اما مدارس باید شرایط تشویق و زمینه را فراهم کنند که همه دانش آموزان بالای ۱۲ سال واکسینه بشوند.

زینی وند در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: نگرانی در کشور و استان کرمان از عدم دریافت واکسن کرونا در جمعیت زیر ۵۰ سال است. در سنین بالا استقبال بیشتر بوده و با توجه به عدم تزریق واکسن در جمعیت جوان نگران هستیم که زحمت ها ضایع شود.

استاندار کرمان بیان کرد: اکنون ایران کشور اول در سرعت واکسیناسیون است و باید از همه اهرم ها، فضای تبلیغاتی و رسانه ها برای تشویق مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به ابلاغ شفاهی رئیس جمهور مبنی بر برداشته شدن دورکاری گفت: مدیران مراقبت کنند که کارمندان و همکارانشان در محل کار حضور پیدا کنند و از فردا، براساس دستور شفاهی رئیس جمهور دورکاری نداریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77944
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.