دانشگاه علوم پزشکی سیرجان


دیدار با خانواده معظم شهید عشایری و برگزاری اردوی جهادی

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدّس مراسم تکریم از خانواده معظم شهید و اردوی جهادی به همت مدیریت شاهد و ایثارگران و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سیرجان با همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، اداره امور عشایری و بخشداری بلورد در روز شنبه 8 مهر 1402 برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از واحد فرهنگی مدیریت شاهد و ایثارگران دانشکده علوم پزشکی سیرجان، مادر گرامی شهید ضمن استقبال گرم از مجریان و همراهان این مراسم در منزل عشایری و با صفای خویش با ذکر خاطره‌ای از فرزندش، از رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدّس به نیکی یادکرد. گروه جهادی نیز با ویزیت رایگان مراجعان در منزل مادر شهید فعالیت خویش را استارت زد.
در پایان این دیدار عباس پسندی معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سیرجان لوح تقدیری به نمایندگی از دکتر سید علی رضوی‌نسب رئیس این دانشکده به مادر شهید بزرگوار احمد دره گرایی اهدا کرد.
این برنامه با عزیمت کاروان اردوی جهادی به منطقه «زمزرج» از توابع بلورد ادامه یافت. دکتر صدیقه برزه کار فوق‌تخصص غدد و متابولیسم بزرگسالان، دکتر بهاره صادقی متخصص زنان و زایمان، دکتر میلاد محمودآبادی مدیر فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی سیرجان و مسئول بسیج جامعه پزشکی سیرجان و ویدا امجدی کارشناس مامایی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان به ویزیت رایگان و تجویز دارو برای مراجعان پرداختند.

IMG 9771

IMG 9787 1

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109573
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.