مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان اعلام کرد؛


رشد ۵ درصدی بیمه شده‌های اجباری در استان کرمان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: با اقدامات انجام شده در انتهای سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ شاهد رشد ۵ درصدی بیمه شده‌های اجباری در استان کرمان بودیم.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، رضا اسماعیلی اظهار کرد: در سال گذشته به علت شیوع کرونا حدود ۲۵ هزار شغل دچار آسیب شدند. از این تعداد ۲۳ هزار نفر از مزایای بیمه بیکاری در سه ماه اول سال ۹۹ استفاده کردند و مجدد مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: بیشترین آسیب مربوط به واحدهای گردشگری و هتل‌ها است که سال گذشته حدود ۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به این افراد پرداخت شد. امکان استفاده از این تسهیلات تا پایان آذرماه امسال وجود دارد.

اسماعیلی بیان کرد: حمایت‌هایی در حوزه مالی، مالیاتی و تأمین اجتماعی در حال انجام است. همچنین پرداخت تسهیلات بانکی برای این افراد امهال شده است.

وی گفت: با اقدامات انجام شده در انتهای سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ شاهد رشد ۵ درصدی بیمه شده‌های اجباری در استان کرمان بودیم و امیدواریم امسال اتفاقات بهتری رخ بدهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با اشاره به قول وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ایجاد یک میلیون شغل در سال اظهار کرد: پی گیری هستیم سهم بیشتری برای استان کرمان در این زمینه بگیریم. امیدواریم بیکارانی که در صف انتظار اشتغال هستند بتوانند مشغول به کار شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78362
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.