رییس‌جمهور وارد کرمان شد

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در سی و یکمین و آخرین سفر استانی دور نخست دولت سیزدهم، عصر امروز (پنجشنبه ۲۰ مرداد) از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد کرمان شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت در بدو ورود به فرودگاه کرمان، مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری قرار گرفتند.

آیت الله رییسی در فرودگاه کرمان در یک سخنرانی کوتاه اهداف، برنامه ها و طرح های اولویت دار سفر دو روزه خود را به این استان را تشریح خواهد کرد.

این دومین سفر رییس دولت سیزدهم به استان کرمان است؛ زمستان پارسال در جریان سیل مخرب جنوب این استان وی در سفری کوتاه با مردم جنوب استان دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از سیل این منطقه قرار گرفت.

دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم کرمان، نشست با فعالان اقتصادی و بازدید از برخی طرح ها از جمله برنامه های رییس جمهور در سفر به کرمان اعلام شده است.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کنند که در سفرهای جداگانه به شهرستان های مختلف از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار می گیرند.

از روز گذشته ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران یا دیگر مدیران وزارتخانه ها به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزرا  در ادارات مختلف استان کرمان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایت ها و پیشنهادها، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95190
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.