موسی غضنفرآبادی:


«زن، زندگی، آزادی» سلاحی بر حلقوم معرفتی زن پاک مسلمان است

کرمان‌نو- نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: «زن، زندگی، آزادی» سلاحی بر حلقوم معرفتی زن پاک مسلمان است که باید آن را تبیین کرد و امروز جایگاه ما به جایی رسیده که بچه‌های بسیج و نیروهای امنیتی در تهران و دیگر شهرها در روزی که دشمن وعده توطئه داده مانور اقتدار برگزار کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه کرمان‌نو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی غضنفرآبادی در مراسم تکریم از خدمات دکتر مازیار اویسی و معارفه دکتر علی صدیقی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بم اظهارداشت: آسایش و امنیتی که امروز داریم به برکت خون شهدا است و البته باید از اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی نیز تشکر کنیم.
او افزود: سال گذشته توطئه پیچیده‌ای را دشمن طراحی کرده بود و برخی افراد نیز فریب خوردند و زخم فریب بر روح و روان افراد فریب‌خورده سال‌ها باقی می‌ماند؛ اما امسال دشمن مأیوس شد و دلیل این یاس، کار و تلاش و فعالیت دولت است
نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی نگاه ما فقط غرب‌گرایی بود؛ اما امروز همه‌جانبه گرایی را دولت دنبال می‌کند و روابطی که با کشورهای همسایه و کشورهای آفریقایی ایجاد کرده عزتی را در دنیا به وجود آورده است.
به گفته او فعال‌کردن نزدیک به شش هزار کارخانه نیمه‌تعطیل و تعطیل، رشد اشتغال و توقف شدن تورم و ازبین‌رفتن جو روانی وحشتناکی که دشمن ایجاد کرده بود اینها کار ساده‌ای نیست.
حجت‌الاسلام غضنفرآبادی عنوان کرد: تحریم‌های بی‌فایده افراد و نیروها که تأثیر روانی خود را دارد؛ اما در نگاه ملت هوشیار ما خنده‌آور بود البته برخی از افراد اعم از نمایندگان مجلس تحت تأثیرات جو روانی دشمن قرار گرفتند و متأسفانه فریب خوردند و با شعار دشمن هماهنگ شدند که امروز هنوز برخی افراد در همان کُمای سال گذشته باقی ماندند که باید آن‌ها را هوشیار و بیدار کرد .
او توضیح داد: البته توطئه‌های دشمن به برکت خون شهدا و هوشیاری ملت عزیز و شریف خنثی شدند که اگر این هوشیاری و بیداری و درک عمیق مردم نبود کشور ما به سوریه دوم تبدیل می‌شد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هوشیاری، آگاهی، صلابت و ایمان و اقتدار مردم باعث شد نقشه دشمن خنثی شده و دشمن مأیوس شود، دشمنی که پشت توطئه بودند دیگر حاضر نیستند خطاهای به این بزرگی خود را تکرار کنند البته شاید کارهایی انجام دهند؛ اما به آن گستردگی انجام نمی‌دهند.
 دانشگاه علوم پزشکی بم اعتبار و عزت شرق استان کرمان است
غضنفرآبادی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی یک اعتبار و عزت برای شرق استان کرمان است و زمانی در بین ۶۷ دانشگاه و دانشکده پزشکی نام دانشگاه علوم پزشکی بم را می‌بینیم احساس غرور می‌کنیم.
او در پایان گفت: دکتر اویسی پرونده خوبی از خود برجای گذاشت که امیدواریم بتوانیم از تجربیات این عزیز بزرگوار در جایی دیگر استفاده کنیم و امیدوارم روزی تمام تجهیزات پزشکی در بم دایر باشد تا دیگر مردم برای درمان به شهرهای دیگر مراجعه نکنند و سختی درمان را در دیگر شهرستان‌ها نداشته باشند.

به گزارش کرمان‌نو با حضور دکتر جمال‌الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و پیام خزائلی مشاور و قائم مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان در امور ستادی ، حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی نماینده مردم در مجلس و فرمانداران و مسئولان شهرستان های شرقی استان کرمان از خدمات دکتر مازیار اویسی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی بم تقدیر و تشکر به عمل آمد و دکتر علی صدیقی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بم معارفه شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109006
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.