سیل در جنوب و جنوب غربی کرمان، دور از انتظار نیست|وزش باد و گرد و خاک در شرق

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اظهار کرد: امروز در جنوب و جنوب غرب استان کرمان همانند روزهای گذشته ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای پیش بینی می شود. وی طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها در جنوب و جنوب غربی استان کرمان را دور از انتظار ندانست.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از افزایش نسبی دمای هوای استان خبر داد و گفت: امروز صبح لاله زار با ۱۴ درجه سانتیگراد و شهداد با ۳۶ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین مناطق استان بودند، گفتنی است که شهداد صبح امروز گرم‌ترین نقطه کشور بوده است.

“فهیمه راستی” درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز در جنوب و جنوب غرب استان کرمان همانند روزهای گذشته ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای پیش بینی می شود.

وی طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها در جنوب و جنوب غربی استان کرمان را دور از انتظار ندانست و بیان کرد: از امروز تا اواخر هفته وزش باد و گرد و خاک پدیده غالب در شرق استان خواهد بود به طوری که احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در ریگان، فهرج و زهکلوت در این روزها وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از افزایش نسبی دمای هوای استان خبر داد و گفت: امروز صبح لاله زار با ۱۴ درجه سانتیگراد و شهداد با ۳۶ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین مناطق استان بودند، گفتنی است که شهداد صبح امروز گرم‌ترین نقطه کشور بوده است.

وی ادامه داد: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۲۱ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات روز به حدود ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74171
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.