فردا؛ مرکز نیکوکاریِ تخصصی درمان ناباروری در کرمان افتتاح می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از افتتاح مرکز نیکوکاریِ تخصصی «بُشری» در کرمان داد و گفت: این مرکز به امر هدایت، حمایت و مشاوره افراد نابارور می پردازد و همچنین از خانواده های پرنوزاد نیز حمایت خواهد کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “یحیی صادقی” صبح امروز ۲۵ مهرماه در نشست خبری کمیته امداد را نشانگر وضعیت اقتصادی کشور دانست و گفت: اگر حجم مراجعات به این نهاد زیاد باشد، نشان دهنده وضعیت نامطلوب اقتصادی است و برعکس

وی با اشاره به مشکلات برخی از زوجین اظهار کرد: در سطح کشور تعداد زیادی از زوجین دچار مشکل فرزند آوری هستند و آمار این افراد قابل توجه است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی نشات گرفته از طلاق هاست و برخی از این جدایی ها به دلیل ناباروری یکی از زوجین است.

وی بالای ۹۰ درصد ناباروری ها را قابل رفع دانست و بیان کرد: متاسفانه هزینه های درمان ناباروری بسیار بالاست.

صادقی از بهره برداری از مرکز نیکوکاری و تخصصی «بشری» در اواسط هفته جاری در کرمان خبر داد و گفت: این مرکز به امر هدایت، حمایت و مشاوره افراد نابارور می پردازد و همچنین از خانواده های پرنوزاد نیز حمایت خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که هیئت امنای این مرکز افراد شاخص استان هستند، تصریح کرد: با همکاری خیرین مرکز نیکوکاری و تخصصی بشری راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان درباره شرایط استفاده از خدمات این مرکز گفت: همه افراد ناباروری که به علت هزینه های زیاد نمی توانند به امر درمان بپردازند، می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، مرکز نیکوکاری و تخصصی «بشری» واقع در کرمان، خیابان شهید مصطفی خمینی در ساختمان قدیمی بانک رسالت افتتاح خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78328
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.