فرماندار زرند :۵۰ درصد منازل زرند در زمین لرزه های اخیر آسیب دیده اند

 وی بر لزوم همکاری مردم با دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشگیری از خسارتها زلزله تأکید کرد و افزود که ۵۰درصد منازل زرند در زمین‌لرزه‌های اخیر آسیب دیده‌اند، منازلی هم هستند که در زمین‌لرزه اسفند ۸۳دچار آسیب شده بودند و از تسهیلات بازسازی استفاده کردند، اما تخریب نشده‌اند.

فرماندار زرند تاکید کرد که طبق مصوبه هایی که با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور داشتیم، قرار بر این شد که شهرداری با حضور دادستان اقدام به تخریب این خانه‌ها کنند تا از خطرهای احتمالی پیشگیری به عمل آید.

وی از اداره ها درخواست کرد تا بنر اطلاع‌رسانی مواقع بحرانی اداره خود را هر چه سریع‌تر در محل سالن حوادث نصب کنند تا در هنگام بحران مراجعان با مشکل روبه‌رو نشوند و در صورت نیاز بتوانیم به همشهریان کمک کنیم.

خنجری از تمام نهادها و شهرداری‌ خواست تا منطقه امنی را برای خود مشخص کنند و تا ۲۰ آبان‌ماه جاری به دفتر فرمانداری اطلاع دهند و طبق این مصوبه قرار شد در زرند شهرداری ۱۰منطقه امن در سطح شهر زرند مشخص کند تا در مواقع اضطراری از این مناطق استفاده شود.

فرماندار زرند نقش رسانه‌ها را در حفظ آرامش عمومی بسیار مهم خواند و تاکید کرد که رسانه‌ها در کنار اطلاع‌رسانی دقیق حفظ آرامش روحی مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5921
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.