فرماندهی انتظامی بم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی رتبه خوبی کسب کرده است

کرمان‌نو- جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در جهت ارتقا و بالارفتن ضریب امنیتی منطقه برگزار می‌شود و شهرستان بم در اجرای این طرح رتبه خوبی را کسب کرده است.

به گزارش روز شنبه کرمان‌نو سرهنگ عبدالعلی روانبخش در حاشیه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان بم در جمع خبرنگاران افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یک هفته گذشته در فرماندهی انتظامی شهرستان بم اجرا شد که این طرح ها در سطح استان و براساس تجزیه و تحلیل جرایم و اشراف اطلاعاتی که دارند به صورت ماهانه و هفتگی اجرا می گردد.

او اظهارداشت: شهرستان بم در این طرح عملکرد قابل قبولی داشته است و در بحث سرقت ها ۸۲ دو مورد انواع سرقت اعم از موتورسیکلت ،خودرو و تجهیزات برق کشف شد

سرهنگ روانبخش ادامه‌داد: در این طرح ۳۸ سارق و چندین مال خر دستگیر شد که دستگیری مال‌خرها و سارقین و حذف آن ها از چرخه جرم تاثیر زیادی در کاهش سرقت ها دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان تاکید‌کرد: در بحث تردد اتباع بیگانه که از دغدغه‌های مردم به شمار می رود نزدیک به ۵۰۰ نفر اتباع بیگانه دستگیر و ۱۲ دستگاه خودرو در این رابطه نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شده است .

به گفته او در بحث سوخت قاچاق نیز بیش از ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شده و هشت دستگاه خودرو نیز در این رابطه توقیف شده است .

او می گوید دو دستگاه خودروی لندکروز قاچاق نیز در این طرح کشف شده که غیرمجاز بودند .

کسب رتبه برتر پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی بم 

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان خاطرنشان‌کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی بم نیز در این طرح در برخورد با دارندگان سلاح و مهمات رتبه اول استان را به دست آورده است .

سرهنگ روانبخش عنوان‌کرد: در کشفیات مواد مخدر ۹۸۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است که در این رابطه ۱۸ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شده اند و همچنین ۲۵ نفر معتاد متجاهر نیز از سطح شهرستان بم جمع آوری شده است.

او افزود: برگزاری این طرح ها باعث می شود که مردم احساس امنیت را در سطح شهر بیشتر مشاهده کنند و از همکاران بسیج که در این طرح و گشت رضویون و سایر طرح های انتظامی حضور دارند و کمک می‌کنند تا امنیت قابل قبولی ایجاد شود تشکر و قدردانی داریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105253
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.