فروش حضوری سیم کارت رایگان ممنوع شد | ثبت نام فقط از طریق درگاه الکترونیکی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند جهت ثبت نام سیم کارت رایگان به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه الکترونیکی (وب سایت) اپراتورهای تلفن همراه اقدام و سیم کارت را در منزل تحویل بگیرند.

روز گذشته  ازدحام زیاد افراد بدون سیم‌کارت متقاضی وام یک میلیونی در مراکز فروش سیم کارت و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی با واکنش بسیاری از مردم و رسانه ها رو به رو شد.

وزیر ارتباطات نیز در توییتی انتقادی به اپراتور ها اعلام کرد فروش حضوری سیم کارت را تعطیل کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر توقف فروش سیم کارت همراه اول اول به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان دولتی، گفت: از عصر روز گذشته شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ثبت نام و دریافت سیم کارت رایگان در کلیه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و ICT روستایی در سراسر استان ممنوع است.

با عاملان فروش برخورد می‌شود

الهامی تاکید کرد: برخی از مردم از این تصمیم بی‌اطلاع هستند و صبح امروز شاهد حضور برخی در دفاتر پیشخوان بودیم اما اگر دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و ICT روستایی اقدام به فروش سیم کارت به صورت حضوری کند حتما با آن برخورد خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند جهت ثبت نام سیم کارت بصورت الکترونیکی و از طریق درگاه الکترونیکی (وب سایت) اپراتورهای تلفن همراه از قبیل همراه اول، ایرانسل و …  اقدام و سیم کارت مربوطه نیز بوسیله اداره پست در محل آدرس وارد شده در هنگام ثبت نام تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی بیان کرد: اپراتور تلفن همراه ایرانسل برای راحتی سرپرست خانواری که سیم‌کارتی به نامشان ندارد، اعلام کرده که این افراد می توانند تا ساعت 17 امروز، عدد یک را به۳۴۹۷ ارسال کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47553
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.