قسمت هایی از طرح تسهیل مجوز کسب و کار را قبول ندارم

کرمان نو- نماینده مردم شهرستان های بم،نرماشیر،فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی گفت :برخی از قسمت های طرح تسهیل مجوز کسب و کار که تصویب شده را قبول ندارم اما منتظر نظر شورای نگهبان هستیم همچنین بخش های زیادی از این طرح احتمالا تایید خواهد شد .

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی روز دوشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بم اظهارداشت: در طرح تسهیل مجوز کسب و کار بسیاری از موضوعات دست و پاگیر مجوزدادن ها برطرف خواهد شد و باید از ظرفیت های خوب این طرح استفاده کنیم.

او ضمن اشاره به اینکه بی محابا مجوز دادن‌ها به افرادی که در حال خدمت و فعالیت هستند خسارت می زند بیان داشت:در آینده هر شخصی که درخواست مجوز داشته باشد باید به فرد مجوز داده شود که متاسفانه این موضوع باعث خسارت در برخی از قسمت ها است اما باید قسمت های مثبت این طرح را برداشت کنیم.

افراد بومی اولویت سرمایه گذاری در شرق استان کرمان 

غضنفرآبادی با اشاره به اینکه طرح تسهیل مجوز کسب و کار بحث خوبی برای سرمایه گذاری است توضیح داد: برای دادن مجوز توانمندی و ظرفیت فرد هم سنجیده شود زیرا اگر ما سخت گرفته و کوتاهی کنیم مطمینا سرمایه گذارانی از جاهای دیگر وارد شرق استان کرمان شده و مجوز می گیرند .

به گفته او شهرستان های شرقی استان کرمان دارای ظرفیت هایی هستند که اولویت سرمایه گذاری با افراد بومی شرق استان کرمان است

نماینده شهرستان های شرقی استان کرمان در محلی شورای اسلامی تصریح کرد: در آینده افرادی که نتوانند در عرصه رقابت خود را بالا بکشند از گردونه رقابت خارج خواهند شد و هر فردی که بیشترین جذب و فروش را داشته باشد پیروز است.

طرح ارتقای شهر بروات به تقسیمات استان ارایه شده است

غضنفرآبادی درباره درخواست مردم بروات مبنی بر ارتقای این شهر به شهرستان گفت:هر مکانی برای ارتقا نیازمند ارائه طرح است اینکه از لحاظ شکل آماده بررسی و طراحی باشد به طور مثال برای ارتقای شهر بروات به شهرستان باید دو بخش برای این شهر در نظر گرفته شود.

او ادامه داد: برای ارتقای هر مکانی باید طرح به استان پیشنهاد داده شود و کارشناسان تقسیمات کشوری استان طرح را بررسی و تصویب کنند سپس طرح به کشور ارسال شده و در صورت تایید وزارت کشور طرح وارد پروسه مربوط به تقسیمات کشوری می شود .

او می گوید در حال حاضر طرح پیشنهادی به تقسیمات کشوری استان داده شده و باید ببینیم امکان تعریف یک بخش دیگر و همچنین ۲ دهستان برای این منطقه وجود دارد یا خیر؟

نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس با اشاره به ارتقای بخش روداب غربی به شهر بیان کرد:در بحث ارتقای روداب غربی طرح وارد وزارت کشور شده و در صورت موافقت دولت در بحث تقسیمات کشوری مشکل این بخش نیز حل خواهد شد.

موافق طرح صیانت از فضای مجازی هستم

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی درباره طرح صیانت از فضای مجازی خاطرنشان کرد:بنده موافق این طرح هستم و امروز هم این طرح در کمیسیون مشترک مورد بررسی قرار می گیرد.

او می گوید با برخی از مواد این طرح مخالف هستم اما کلیات طرح خوب است و نیازمند چکش کاری و کارشناسی دقیق است

او اظهارداشت :با اجرای طرح صیانت از فضای مجازی ضمن اینکه نیازمندی های داخل کشور تامین خواهد شد همچنین کمک می کند تا فضای مجازی مورد تاخت و تاز برخی از جریان های ضد انقلاب قرار نگیرد .

نماینده مردم شهرستان های بم،نرماشیر، فهرج و ریگان در مجلس شورای اسلامی درباره انتقال آب سد نسا به شهرهای بم و بروات گفت: مسئولین وزارت نیرو قول داده اند طرح انتقال آب حداکثر ظرف یک ماه آینده به صورت تصفیه نشده انجام شود.

در آینده نه چندان دور شرق استان خالی از سکنه می شود

او درباره انتقال آب از خلیج فارس برای شهرستان های شرق استان کرمان گفت: با توجه به خشکسالی های پی در پی و خطرناک و همچنین خشکیدگی بسیاری از موتورپمپ ها و قنوات مسئولان باید فکری کنند.

به گفته او تنها راه نجات شهرستان های شرقی استان کرمان انتقال آب از خلیج فارس یا دریای عمان است در غیر این صورت در آینده نه چندان مناطق ما خالی از سکنه خواهد شد .

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78771
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    انشاالله انشاالله انشاالله که حجت الاسلام غضنفرآبادی بتوانند نظرات خودشان را در تعامل با شورای نگهبان به عرصه ظهور برسانند و این شورا را به مسیر درست اصلاح یا فرستادن طرح تسهیل به کمیسیون قضایی مجلس برسانند !!!! واقعا از ایشان بابت نظرات کارشناسی که دلسوزانه در مورد طرح تسهیل ارائه دادند ولی از طرف برخی نمایندگان عامدانه و با بی احترامی کنار گذاشته شد !! متشکر هستیم !!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.