قلعه‌گنجی‌ها امسال خودشان فرم مدارس را می‌دوزند

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج گفت:امسال چهار کارگاه تولیدی با بیش از ۲۰ خیاط ، لباس فرم دانش آموزان قلعه‌گنج را در تمامی مقاطع تحصیلی تهیه و عرضه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید احمدی مدیر اداره آموزش و پرورش قلعه‌گنج گفت:تعداد ۱۷ هزار دانش‌آموز در تمامی مقاطع تحصیلی این شهرستان امسال به کلاس درس می‌روند که از این تعداد هفت هزار و ۸۰۰ نفر پسر و ۹ هزار و ۲۰۰ نفر دختر هستند.

او افزود: امسال چهار کارگاه تولیدی با بیش از ۲۰ خیاط ماهر، لباس فرمِ دانش آموزان قلعه‌گنج را در تمامی مقاطع تحصیلی تهیه و عرضه می‌کنند.

احمدی تصریح کرد: در تولید لباس فرم مدارس ارزش‌های اسلامی و اهداف تربیتی مد نظر قرار داده شده است.

او افزود: نهادینه کردن لباس فرم، باعث ایجاد اتحاد شکلی در میان دانش‌آموزان و همسان‌سازی محیط تعلیم و تربیت و همچنین برداشتن شکاف‌ها و فاصله طبقاتی میان غنی و فقیر از جمله مزایای این لباس‌ها است.

مدیر آموزش و پرورش قلعه گنج گفت: لباس فرم مقطع ابتدایی کلاس‌های اول و دوم ۸۰ هزار تومان، سوم ۹۰، چهارم و پنجم و ششم هم ۱۱۰ هزارتومان قیمت گذاری شده است.

او بیان داشت: قیمت لباس فرم دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان نیز از ۱۳۵ تا ۱۵۰ هزار تومان براساس سایز دانش آموزان، متغییر است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33826
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.