نماینده مردم در مجلس:


مبلغ ۱۶ میلیارد تومان به دو پروژه راهداری بم اختصاص یافت

کرمان‌نو-نماینده مردم شهرستان‌های بم،نرماشیر، فهرج و ریگان از اختصاص مبلغ ۱۶ میلیارد تومان به دو پروژه تعریض جاده روستایی دولت آباد و پروژه تقاطع غیر همسطح پل دهبکری خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه کرمان‌نو و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بم، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهداری بم گفت: طی رایزنی با مهندس مقبلی معاون راه‌های روستایی کشور مبلغ ۶ میلیارد تومان به جاده دولت آباد و همچنین مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به پروژه تقاطع غیر هم‌سطح(پل دهبکری ) اختصاص داده شد.
وی بیان کرد:پروژه پل دهبکری جزو پروژه‌های نقاط حادثه خیز بوده و از سال ۸۵ که کلنگ آن زده شد تا سال ۹۶ به طور کامل تعطیل بود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بعد از اینکه پروژه مجدد آغاز به کار کرد پیگیر بودیم قبل از سال ۱۴۰۱ این پروژه به اتمام برسد اما متاسفانه نبود نقدینگی یکی از مشکلاتی بود که باعث شد این پروژه تا پایان سال گذشته به بهره برداری نرسد.
حجت‌الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی تاکید‌کرد: این مسیر یکی از نقاط حادثه خیز جاده ای استان کرمان و شریان اصلی و همچنین راه اتصالی هفت شهرستان جنوبی است و عمده بار و محصول جنوب کشور از این مسیر تردد می کنند.
وی تصریح کرد: طی نامه نگاری با سازمان‌ راهداری کشور به‌دنبال اعتبار بیشتر برای پل دهبکری خواهیم بود.
وی همچنین درباره پروژه تعریض جاده دولت آباد گفت: این پروژه تحت عنوان بهسازی و تعریض از دو سال قبل شروع به کار کرده اما انتخاب پیمانکار آن سال گذشته تعیین شد.
نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان می‌گوید: طول پروژه ۱۲ کیلومتر است که فاز اول آن سه و نیم کیلومتر در حال کار است و تا دهم مهرماه نیز تکمیل خواهد شد.
به گفته وی عرض جاده از ۶ متر به هفت و نیم متر اصلاح می‌شود و همچنین دو شانه یک و نیم متری در دو طرف جاده آسفالت خواهد شد.

IMG 20220906 WA0031
غضنفرآبادی افزود: اعتبار این پروژه پنج و نیم میلیارد تومان بوده که متاسفانه به دلیل تخصیص پیدا نکردن مقداری از اعتبار  پروژه تکمیل نشد.
وی توضیح داد: جاده دولت آباد ۵۰ هزار جمعیت دارد که از روستاهای همجوار عبور و مرور می کند.
در ادامه سرپرست فرمانداری بم گفت: در اعتبارات امسال کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیز  اعتبار خوبی برای دو پروژه( جاده دولت آباد و پل دهبکری) که چندین سال به اتمام نرسیده‌اند تخصیص داده شده است
محمد برزنگ افزود: متاسفانه با توجه به کم عرض بودن جاده دولت آباد و همچنین قرار گرفتن در فصل برداشت خرما شاهد تصادفات زیادی در این جاده هستیم.
وی می گوید پروژه بهسازی و تعریض جاده دولت آباد از روز گذشته شروع شده است.
سرپرست فرمانداری بم عنوان کرد:در کمیته برنامه‌ریزی نیز مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جاده دولت آباد اختصاص یافته که به طور جمع ۱۲ میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته است.
به گفته وی با اختصاص این اعتبار پروژه جاده دولت آباد تکمیل خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96443
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.