استاندار کرمان گفت:


مجری فعلی پروژه پالایشگاه پلاسمای خون کرمان این کاره نیست

استاندار کرمان با بیان اینکه شرکت دیگری متقاضی اجرای پروژه پالایشگاه پلاسمای خون است و دنبال دریافت تسهیلات و … نیست اظهار کرد: برداشت ما این است که مجری فعلی این پروژه، این کاره نیست و نمی‌تواند کار را ادامه دهد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، استاندار کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به اختصاص زمین ۸۰ هکتاری به پلاسمای خون کرمان گفت: برداشت ما این است که مجری فعلی این پروژه، این کاره نیست و نمی‌تواند کار را ادامه دهد هرچند مجری پالایشگاه پلاسمای خون پیگیر ادامه کار هست.

او ادامه داد: مجری درخواست دریافت تسهیلات داده و شرکتی که باید بالای ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کند از اکنون دنبال تسهیلات است! و نشان می‌دهد که این کار به سامان نخواهد رسید.

استاندار کرمان عنوان کرد: مجری این پروژه در نامه‌ای از استانداری خواسته که سند تک برگ به آن‌ها داده شود و چون هیچ کاری انجام نشده است، هیچ آدم عاقلی به این درخواست پاسخ مثبت نخواهد داد.

به گفته فداکار، شرکت دیگری متقاضی اجرای این پروژه است و دنبال دریافت تسهیلات و … نیست.

او تاکید کرد: این پالایشگاه نیاز حیاتی کشور است و اگر شرکت فعلی می‌تواند پای کار بیاید و ما نیز به آنها کمک خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، پالایشگاه پلاسمای خون کرمان دارای ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی است و مهدی رجبی‌ زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان درباره مشکل این پالایشگاه گفت: زمین این پالایشگاه در شهرک صنعتی سلامت واگذار شده است و طبق درخواست سرمایه‌گذار رای به تمدید قرارداد داده‌ایم اما چون وقت مجوز شهرک صنعتی سلامت پایان یافته است، با مشکل روبرو شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97042
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.