محیط بان پارک ملی خَبر پیدا شد

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان کرمان شب گذشته علیرضا تاج پور سرپرست پارک ملی خبر حین یک عملیات تعقیب و گریز در ارتفاعات پارک ملی دچار سانحه شد.

این طور که ابراهیم هرندی می‌گوید: تاج پور به همراهی چندی از نیرو های پارک ملی خبر در بالای ارتفاعات این منطقه در حال گشت و کنترل بودند که صدای شلیک گلوله آنان را متوجه حضور شکارچیان متخلف در منطقه می کند. ماموران بلافاصله جهت دستگیری متخلفین اقدام می کنند و در همین حین علیرضا تاج پور آنان را در حال فرار به سمت پایین دهنه و خروجی کوه خبر مشاهده می کند و پس از تعقیب یک مسیر طولانی با توجه به تاریکی شب متاسفانه از ارتفاع بیش از بیست متر به پایین پرت می شود.

بلافاصله مامورین محیط زیست به همراهی فرماندار و رئیس شورای تامین بافت، و تیمی از افراد محلی و یکی از پزشکان این شهرستان، پس از ۳ ساعت کوهپیمایی در تاریکی و ارتفاعات صعب العبور پارک ملی خبر، موفق شدند سرپرست حادثه دیده پارک ملي را پیدا و شرایط لازم جهت انتقال وی را که حداقل ۳ ساعت دیگر به طول انجامید، فراهم سازند.

مرجان شاکری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز بلافاصله خود را به منطقه رسانده و از نزديک و در دامنه کوه در کنار نیروهای امداد و نجات اورژانس حضور پیدا کرد.
سرانجام سرپرست پارک ملی خبر در سحرگاه امروز در بیمارستان شهرستان بافت بستری شد.
شایان ذکر است که تاج پور از ناحیه پاشنه پا دچار شکستگی شده و با توجه به فاصله زیاد سقوط به دلیل آمادگی جسمانی بالا و شرایط بدنی مطلوب حداقل صدمه را مي بیند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29864
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.