مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد


ثبت نام ۷۸ هزار کرمانی بیش از سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، در حال حاضر از استان کرمان ۱۸۰ هزار و ۸۷۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند این درحالی است که سهم چهار ساله استان کرمان در این طرح ۱۰۲هزار و ۹۸۶ واحد تعیین شده است.

به گزارش کرمان نو، طبق اعلام علی حاجی زاده ظهر امروز دوم مردادماه در جلسه شورای مسکن استان کرمان، تاکنون در استان کرمان، ۴۲ هزار و ۲۳۳ نفر حائز شرایط در طرح نهضت ملی مسکن شده اند که از این تعداد ۳۹ هزار و ۴۲۷ نفر تایید نهایی گردیده اند و ۱۱ هزار و ۷۹۰ نفر آنها واریز وجه داشته و در حال حاضر ۱۰ هزار و ۶۶۰ نفر از متقاضیان به پروژه ها معرفی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان می افزاید: ۷ هزار و ۸۶۹ واحد دارای قرارداد سازنده هستند ضمن آنکه احداث هزار و ۷۲۸ واحد که شامل طرح ملی مسکن (در دوره دولت قبل) نیز می شوند، به اتمام رسیده است.

او در ادامه اظهار کرد: ۹۸.۲ درصد متقاضیان مسکن استان تعیین تکلیف شده اند این درحالی است که میانگین کشوری در این زمینه ۸۶.۳ درصد است. همچنین درصد تامین زمین به حائزین شرایط اولیه استان کرمان، ۵۵.۳ و درصد انعقاد مشارکت مدنی به زمین، ۲.۴ درصد می باشد که میانگین کشوری در این خصوص ۵.۶ درصد است.

حاجی زاده می گوید: نسبت متقاضیان تعیین تکلیف شده به کل ثبت نام شدگان در شمال استان کرمان ۹۹.۳۹ درصد است که این عدد شمال استان را در جایگاه اول کشوری و جنوب استان با ۹۷.۶۴ درصد را در جایگاه سوم کشوری قرار داده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92664
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.