تصمیم جدید ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا؛


ممنوعیت ورود به تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری تا ۱۵ فروردین تمدید شد

ستاد استانی مدیریت کرونا ورود به تفرجگاه‌ها، بوستانها و مناطق گردشگری در استان کرمان را تا ۱۵ فروردین تمدید کرد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اعلام این خبر افزود: ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تقدیر از همراهی و همکاری مردم و با توجه به موفقیت آمیز بودن نتایج طرح فاصله گذاری و کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس، ورود به تفرجگاهها، پارکها، مناطق گردشگری، بوستان ها، آبشارها، بیابان لوت و مناطق مشابه در استان کرمان را در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه نیز ممنوع کرد.

عباس تقی زاده گفت: این تصمیم بعدازظهر ا مروز سیزدهم فروردین ماه از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان به فرمانداران، نیروی انتظامی، صداوسیما، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد.

وی با تشکر از پزشکان و کادر درمانی و نیروهای همکار در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تلاش شبانه روزی آنها از مردم درخواست کرد تا اطلاع ثانوی برنامه ای برای حضور در مراکز تفرجگاهی، گردشگری و اجتماعات نداشته باشند.

تقی زاده بر کنترل ورودی ها و خروجی ها در سطح استان تاکید کرد و از مسافران خواست هرچه سریعتر برنامه بازگشت خود به محل سکونت را اجرا و از تعویق زمان برگشت به شهر و استان محل سکونت در روزهای پایانی اجرایی طرح پرهیز کنند.

ورود به تفرجگاهها و مناطق گردشگری پیشتر تا ۱۳ فروردین ممنوع بود که با تصمیم امروز ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تا پایان ۱۵ فروردین تمدید شد.

مرحله جدید طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس تا ۲۰ فروردین ماه اجرا می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=46205
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.