واکنش تند نایب رئیس شورای شهر کرمان نسبت به یکی از اعضا

ماجرا از این قرار بود که رئیس کمیسیون بانوان شورا نسبت به واگذاری بخش مسقف پارک بانوان مادر شهر کرمان به آقایان اعتراض کرده و گفت: ما در شعار انتخاباتی خود حمایت از حقوق بانوان را مطرح می‌کنیم آیا این درست است که در شهری که فقط دو پارک مخصوص بانوان دارد یکی از این‌ها را نیز در اختیار آقایان قرار دهیم؟
زهرا ایرانمش این تصمیم را مصوبه کمیسیون بودجه بیان کرد که با واکنش تند رئیس این کمیسیون مواجه شد.

فتح الله مویدی در مرحله اول این تصمیم را مصوبه شورای عمومی بیان کرد و با خطاب دادن رئیس کمیسیون بانوان گفت: وقتی این نامه در صحن علنی خوانده شد آن را اعضا تایید و امضا کردند ولی بعد از به وجود آمدن جوی خاص اقای ایرانمنش می‌رود و امضای خود را خط می‌زند و می‌گوید من نبودم.

مویدی که این موضوع کامش را تلخ کرده بود می‌گوید وقتی اعضا ماهی حدود سه میلیون تومان حقوق می‌گیرند ولی در ماه کمتر از ۵۰ ساعت کار می‌کنند باید جواب خدا را بدهند.

او همچنین نسبت به عدم حضور خانم‌ها در کمیسیون‌ها و نشست‌های عمومی هم واکنش نشان داد و گفت اعضا باید هم در جلسات کمیسیون ‌ها و  نشست‌های عمومی حضور داشته باشند که متاسفانه اینگونه نیست و حتی جلسه گذشته نشست عمومی را  به دلیل نبود رئیس شورا،‌ از رسمیت انداختند و تشکیل ندادند.

زهرا لری به عنوان فرد یکی از اعضای  کمیسیون بودجه و بانوان گفت در  جلسه‌ای که این موضوع را مصوب کردید من به علت مریضی همسرم کرمان نبودم ولی این مصوبه هم فقط سه امضا دارد که رسمیت ندارد و قابل قبول نیست.

مویدی در پاسخ به این صحبت‌ «لری» گفت: این مصوبه شورای عمومی شورا است و خود شما هم نامه‌هایی دارید که با دو امضا به صحن عمومی شورا می‌آید پس این دلیل قانع کننده‌ای نیست.

در نهایت رئیس شورا این موضوع را مسئله‌ای خواند که وجود خارجی ندارد و به دلیل سو تفاهم است.

مشرفی در تکمیل این صحبت خود گفت طی یک صحبت‌ با پیمانکار این سالن ورزشی قرار بر شده که آقایان وارد این سالن نشوند و فقط مختص بانوان باشد.

واگذاری حسابرسی شهرداری با مبلغی عجیب

حسابرسی شهرداری که قرار است از طریق فراخوان به یک شرکت حسابرسی واگذار شود مزایده انجام شده و در این جلسه اعضا تصمیم نهایی برای انتخاب شرکت کردند.

اما نکته‌ای که قابل تامل است؛‌ قیمت‌های پیشنهادی از طرف شرکت‌ها بود.

علی منصوری در این باره می‌گوید آخرین حسابرسی مربوط به سال ۹۱ بود که مبلغش بیشتر از این بود، چگونه ممکن سه سال بگذرد ولی ۳۰ درصد قیمت آن کمتر شود.

منصوری تاکید می‌کند با توجه به این که ۱۳ سازمان باید حسابرسی شود و حساب‌های آنان میلیاردی  است چگونه می‌شود با این قیمت این کار به این بزرگی انجام شود؟

او همچنین گفت:  کیفیت نباید فدای قیمت شود و آن حسابرسی که مد نظر ما است را انجام ندهند و صوری باشد.

سعید گیلانی عضو تقریبا ساکت این جلسه در این مورد نظر خود را این گونه بیان کرد که با توجه به این که نسبت به سال ۹۱ تقریبا در حالت رکود به سر می‌بریم شرکت‌ها قیمت‌ها را پایین داده‌اند تا بتوانند برنده شوند و این شرکت‌ها دارای رزومه قوی هستند.

در نهایت علی اکبر مشرفی می‌گوید حسابرسی بسیار امر مهم و حساسی است و باید ما به عنوان اعضای شورا در تمام مراحل انجام حسابرسی به کار این شرکت نظارت داشته باشیم و تا به بهترین شکل انجام شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=10163
1 نظر
  1. فرزند دیار کریمان می گوید

    امان ار دست ادم های بی تخصص و کم سواد
    از ماست که بر ماست
    مرئم باید به افردا متخصص و متعهد رای دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.