ورود اتباع بیگانه غیرمجاز یکی از دلایل انتقال کرونا در استان کرمان است

نماینده مردم کرمان گفت: ورود اتباع بیگانه غیرمجاز یکی از دلایل انتقال کرونا در استان کرمان است و مرزهای شرقی استان باید با جدیت کنترل شود.

به گزارش کرمان نو، جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان ظهر امروز با حضور زینی‌وند استاندار کرمان، بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و زاهدی، حسن‌پور و اعظمی نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در سالن شهید مرتضوی استانداری برگزار شد.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه ورود اتباع بیگانه غیرمجاز از سمت مرزهای شرقی به استان زیاد است گفت: یکی از دلایل انتقال بیماری کرونا در استان همین اتباع بیگانه غیرمجاز هستند.

وی با تاکید بر اینکه مرزهای شرقی استان باید کنترل شده و از ورود اتباع بیگانه غیر مجاز با جدیت جلوگیری شود افزود: شورای تامین استان باید بلافاصله تشکیل شده و با خودروهایی که کار انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز را انجام می‌دهند با قاطعیت برخورد شود.

در این جلسه شهباز حسن‌پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه این روزها اصناف استان شدیداً تحت فشار اقتصادی قرار گرفتند و تعطیلی‌ها کرونایی برای آنها مشکلات زیادی ایجاد کرده است اظهار داشت: تعطیلات کرونایی باعث تجمعات آنها برای بازگشایی شده که در این شرایط باید مشکلات آنها را هم در نظر گرفت.
حمید شمس‌الدینی مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه کنترل ورودی‌های استان از سمت استان‌های مرزی تشدید می‌شود افزود: این کنترل‌ها صرفاً به اعمال جریمه محدود نمی‌شود و خودروهای با پلاک شخصی غیربومی برگشت داده می‌شوند.

سهراب بهاءالدینی فرماندار سیرجان نیز در این شهرستان با بیان اینکه در سیرجان رفت و آمد زیاد است گفت: ۱۲ هزار واحد صنفی در سیرجان داریم که حدود ۵۰ درصد آنها در گروه یک قرار دارند.

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه اتحادیه‌های صنفی در تعطیلی واحدهای صنفی پای کار نیستند افزود: کار ما معرفی کردن متخلفین به دستگاه‌های نظارتی و دادگاه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69753
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.