وضعیت بد تلفات جاده‌ای استان

محمدجواد فدایی امروز 6 شهریورماه در دیدار با جمعی از فرماندهان انتظامی استان کرمان اظهار کرد: مسوولیت نیروی انتظامی بسیار مهم است که در فرهنگ اسلامی ما نیز از امنیت به عنوان نعمت خاص یاد شده است. زیرا تا زمانی که امنیت داریم مردم متوجه ارزش آن نیستند و ارزش زحمات نیروهای امنیتی را متوجه نمی شوند که در این شرایط کار کردن اجر شما را صدچندان می کند.
فدایی با تاکید بر اینکه فعالیت و خدمت دولت نیز باید در سایه آرامش و امنیت باشد و تا این آرامش فراهم نشود، دولت به راحتی نمی تواند خدمات خود را انجام دهد تصریح کرد: تامین امنیت در شرایط فعلی کار سختی است و شاید امکانات در حد نیاز وجود نداشته باشد و با توجه به مسائل خاص و وسعت استان، نیروهای امنیتی و انتظامی شبانه روز درگیر مباحث امنیتی هستند.
وی بیان کرد: علی رغم همه محدودیت ها و مشکلات، در استان کرمان شرایط خیلی خوبی در حوزه امنیت داریم و بسیاری از نقاط استان در چند سال گذشته از وضعیت قرمز و زرد خارج و در بحث گردشگری وضعیت خوبی ایجاد شده است.
سرپرست استانداری کرمان در ادامه با اشاره به تصادفات استان کرمان گفت: استان در تلفات جاده ای وضعیت خوبی در کشور ندارد و نگرانی در بین مسوولان و مردم وجود دارد و تعداد تلفات و حوادث رانندگی از نقاط منفی است که باید زودتر رفع شده و در کاهش تلفات به موفقیت برسیم.
وی ادامه داد: هزینه کردن در این زمینه لازم است و هر هزینه ای که صورت بگیرد، نسبت به خسارت هایی که وارد می شود اصلا قابل توجه نیست.
آنطور که ایسنا می نویسد فدایی با بیان اینکه در بحث مانیتورینگ، نصب دوربین ها، توسط شورای تامین دنبال می شود و باید سریع تر انجام شود، تصریح کرد: در زمینه جمعه بازار خودرو و دست فروش ها باید کار به گونه ای باشد که عرضه را از ترافیک جدا بکنیم و نمی خواهیم موجب نارضایتی شود و باید ساماندهی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19383
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.