لزوم رسیدگی به مشکلات هفت باغ کرمان

سرهنگ ناصر فرشید امروز 6 شهریورماه در دیدار با سرپرست استانداری کرمان با تبریک هفته دولت اظهار کرد: بنده سال ها در حوزه انتظامی خدمت کرده و در دوره های مختلف و شوراهای تامین حضور داشته ام و شاهد هستیم در چند سال گذشته خوشبختانه در بین مجموعه انتظامی، شوراهای تامین و اداری همدلی و همراهی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه باید برای رسیدن به اهداف نهایی و ملی وحدت داشته باشیم که در استان کرمان این وحدت وجود دارد و از زمان آقای رزم حسینی آغاز شد و اکنون ادامه دارد.

فرشید با تشکر از تلاش آقای فدایی سرپرست استانداری کرمان در پیگیری کارها تصریح کرد: امیدواریم حمایت از مجموعه انتظامی که تاکنون بوده با شدت بیشتری انجام شود تا در کنار شما در تامین امنیت، آرامش و آسایش مردم دخیل باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: برخی مسائل نیاز به ورود همه سازمان ها و دستگاه ها دارد و در مبارزه با قاچاق کالا و ارز که امروز دغدغه همه مسوولان و مردم است، نیاز است سازمان اموال تملیکی برای تحویل گرفتن کالاهای کشف شده تلاش بیشتری در سطح استان داشته باشد.

وی افزود: بحث جمعه بازار خودرو و میدان هفت باغ مشکلاتی را به وجود آورده که نیاز است یک سازمان متولی این بحث را جمع آوری کند.

آنطور که ایسنا می‌نویسد فرشید در پایان بیان کرد: در راستای اینکه مردم به راحتی خواسته های خود را با ما در میان بگذارند، خوشبختانه از طریق 110 پیام های فوری و غیرفوری خود را اعلام می کنند و به دلیل اعتماد مردم به 110، در 5 ماه گذشته با افزایش 19 درصدی تماس های مردمی رو به رو بوده ایم و عملیاتی شدن پیام ها نیز افزایش داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19378
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.