پرداخت کمک هزینه درمان بیماران نیازمند، توسط هلال احمر کرمان

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان از ارائه خدمات حمایتی در قالب پرداخت کمک هزینه درمان به بیماران نیازمند و محروم متاثر از بیماری کرونا، خشکسالی و حوادث خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، «حسین سام زاده» امروز ۲۱ تیرماه با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج خدمات بشردوستانه و خیریه‌ای توسط جمعیت هلال احمر بیان کرد: ارائه خدمات حمایتی برای آسیب دیدگان و افراد آسیب‌پذیر در موقعیت‌های اضطراری و غیراضطراری یکی از اهداف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان در راستای ارائه خدمات بشردوستانه و حمایتی؛ به بیماران نیازمند و متاثر از بیماری کرونا، حوادث و خشکسالی کمک هزینه درمان پرداخت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در همین راستا مراکز درمانی، توانبخشی، درمانگاه‌ها و داروخانه‌های جمعیت هلال احمر استان به بیماران نیازمند و محروم خدمات رایگان و یا با تخفیف ویژه ارائه می‌دهند.

سام زاده با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با بیمارستان‌های دولتی استان تصریح کرد: بخشی از هزینه‌های درمانی سهم بیماران در راستای این تفاهم‌نامه توسط جمعیت هلال احمر به بیمارستان‌ها پرداخت خواهد شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: هزینه‌های پرداختی به بیماران مشمول این طرح ماهانه ۷۰۰ میلیون تومان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=73847
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.