کشف ۲۰ هزار بسته کالای قاچاق در جیرفت

سرهنگ ماشاءالله مولایی مبارزه با قاچاق کالا را از اولویت های اصلی نیروی انتظامی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به تولید و اشتغال بایستی با عوامل مخل آن که ورود کالای قاچاق به کشور است، مبارزه کرد.
وی اظهارکرد: ما مردم را سرمایه اجتماعی خود می دانیم و معتقدیم مشارکت عمومی یاری دهنده پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی است بنابراین در مبارزه با قاچاق کالا به همکاری و همیاری مردم نیاز داریم.
وی با بیان اینکه طرح نوروزی (۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶) امسال اجرا شد گفت: در تعطیلات نوروز، طرح های انتظامی را به منظور افزایش احساس امنیت بین شهروندان، با اولویت کشف کالای قاچاق و دستگیری اراذل و اوباش و متهمان تحت تعقیب، پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود قاچاقچیان مواد مخدر و همچنین برخورد با متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی در نقاط مختلف شهرستان اجرا کردیم.

فرمانده انتظامی جیرفت افزود: در سال جاری ۳۳۶ کیلوگرم موادمخدر کشف شد که نسبت به سال گذشته که ۲۶۱ کیلوگرم بود، رشد 29 درصدی را داشته ایم.
وی تصریح کرد: بیشترین موادی که در این مدت کشف شد از نوع تریاک بوده است.
وی گفت: همچنین در خصوص توقیف خودروهای متخلف ۶۰ درصد و موتورسیکلت های متخلف ۹۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش توقیف را داشته ایم.
مولایی ادامه داد: در مدت اجرای طرح نوروزی سال جاری ۷۸ دستگاه موتورسیکلت و ۹۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شده این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۴۱ دستگاه موتورسیکلت و ۶۰ خودرو توقیف شده بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11006
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.