کمتر از ۸ درصد خدمات دولتی استان به صورت تمام الکترونیک انجام می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: در حال حاضر از دو هزار و ۳۶۴ خدمت شناسه دار در استان ۱۸۰خدمت به شکل کاملا الکترونیک انجام می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه در خصوص اصلاح نظام اداری استان، گفت: نهاد اصلی سیاست گذاری در استان شورای راهبری توسعه مدیریت است که هم جایگاه سیاستگذاری و هم برنامه ریزی دارد و عملا همه سیاستگذاری های ابلاغی در حوزه نظام اداری در این جایگاه و نهاد به تصویب می رسند و ابلاغ می شوند

جعفر رودری با اشاره به فرایند ارتقای بهره وری در ادارات استان و رسیدن به دولت الکترونیک، گفت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: در حال حاضر از دو هزار و ۳۶۴ خدمت شناسه دار در استان ۱۸۰خدمت به شکل کاملا الکترونیک انجام می شود. و قرار است تا ‍پایان سال،۶۵ مورد دیگر نیز به مجموع این خدمات اضافه شود.

رودری دستیابی به دولت الکترونیک در استان را در قالب سه گام تبیین کرد که در گام اول اطلاع رسانی در سایت های دستگاه های دولتی، برای ارائه خدمات انجام می شود و در گام دوم خدمات دستگاه ها به صورت ترکیبی حضوری و غیر حضوری انجام شده و در گام سوم کلیه از صفر تا صد خدمت به صورت غیر حضوری انجام می شود.

به گفته او تقریبا ۵۰ درصد گام اول عملیاتی شده و مابقی تا پایان سال انجام می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=55072
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.