۱۱۳ برنامه شاخص فرهنگی و هنری در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل ارشاد استان کرمان از برگزاری ۱۱۳ برنامه شاخص فرهنگی و هنری در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، محمدرضا علیزاده صبح امروز در مصاحبه مطبوعاتی با موضوع برنامه های کمیته فرهنگی و هنری دومین ستاد سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مدیران کل و روسای ادارات و نهادهای عضو کمیته برگزار شد با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که به شهید سلیمانی نباید به چشم یک فرد نگاه کرد و باید به این شهید چشم یک مکتب راه و مدرسه درس آموز نگاه کنیم اظهار داشت: یکی از اتفاقات و حوادث مهم رخ داده کشور اسلامی ما شهادت شهید سلیمانی است.

وی بیان کرد: هر چند این فقدان عظیم داغی بزرگی بر دل ملت ایران گذاشت اما تاثیرات ناشی از زحمات و مجاهدات بی‌شمار و منبعث از ابعاد شخصیت کامل و اصول و اعتقاد الهی شهید سلیمانی همچنان جاری و پا برجا است.

مدیرکل ارشاد استان کرمان گفت: در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی یکی از رویکردهای اثرگذار و مهمی که به آن توجه شده برنامه‌ریزی در راستای استفاده از ظرفیت‌ها، قالب‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری است.

وی با بیان اینکه در این کمیته تلاش شده با استفاده از ظرفیت بالای فرهنگ و هنر تولید محتوا و انجام برنامه‌های مختلف دنبال شود افزود: اتفاقات خوبی در استان کرمان افتاده و امروز شاهد خروجی این اقدامات هستیم.

علیزاده با اشاره به مهمترین عناوین برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری در این ایام بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی، برگزاری محافل ادبی، برگزاری مسابقات جشنواره‌ها، تولیدات و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و برگزاری همایش‌ها را در برنامه داریم.
مسئول کمیته فرهنگی و هنری دومین ستاد سالگرد شهادت شهید سلیمانی در استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های این کمیته در هفت عنوان و محور کلی تدوین شده، ادامه داد: مهمترین و شاخص‌ترین برنامه‌های این ایام در استان کرمان ۱۱۳ برنامه را شامل می‌شود.

وی از برگزاری ۶۵ برنامه شاخص شهرستانی، ۴۵ برنامه شاخص استانی و ۳ برنامه شاخص ملی در حوزه فرهنگی و هنری در ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان خبر داد و گفت: ۱۰ دستگاه اجرایی و نهاد غیر دولتی با استفاده از ظرفیت مردمی و موسسات غیر دولتی تلاش کردند تا این تولیدات را انجام و این برنامه‌ها را اجرایی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82329
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.