تا ۱۹ شهریورماه صورت گرفته است؛


۶۰۰ سفر ناوگان اتوبوسی از پایانه‌های مسافربری استان کرمان به مقصد گذرگاه‌های مرزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: از ابتدای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۱۹ شهریور ماه، حدود ۶۰۰ سفر بوسیله ناوگان اتوبوسی از پایانه های مسافربری استان به مقصد گذرگاه های مرزی شلمچه، چذابه و مهران انجام شده که حدود ۹۰ درصد این سفر ها به مرز شلمچه بوده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، احسان عراقی زاده در گفت و گویی از اعزام ۸ تیم گشت راهداری به مرز های شلمچه و مهران خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی بیشتر و پیشگیری از بروز نابسامانی های احتمالی بخش حمل ونقل مسافر هنگام برگشت زائرین، تعداد ۸ دستگاه خودروی راهداری مجهز به بیسیم، چراغ گردان و سایر تجهیزات به همراه ۱۴ نفر نیروی راهدار به مناطق مرزی اعزام شدند.

وی هدف از این اقدام را مدیریت بازگشت زائران اربعین، به ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده ای از مبداء مرز های کشور عراق به مقاصد شهرستان های استان کرمان اعلام کرد و افزود: از ۸ تیم مذکور، ۴ تیم در پایانه مرز مهران، ۴ تیم در مرز شلمچه به صورت لجستیک و یک تیم به شکل زائریاب در مرز مهران مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اظهار کرد: راهداران اعزامی در تیم های خدمات رسان مستقر هستند و تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان این است که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، درکمترین زمان تامین کند.

عراقی زاده خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱، حدود ۶۰۰ سفر بوسیله ناوگان اتوبوسی از پایانه های مسافربری استان به مقصد گذرگاه های مرزی شلمچه، چذابه و مهران انجام شده که حدود ۹۰ درصد این سفر ها به مرز شلمچه بوده است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96607
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.