درختان خشک شده معضل شهر کرمان

علی اکبر مشرفی؛ عضو شورای شهر کرمان در نطق قبل از دستور خود باز به وضعیت درختان کرمان اشاره کرد و گفت: درختان خشک کرمان معضل شهر کرمان به شمار می روند که با توجه به شروع فصل پاییز شهرداری باید نسبت به قطع درختان و شاخه های خشک شده آنها اقدام کند.

کرمان نو/ مشرفی عضو شورای شهر کرمان در جلسه این هفته شورا گفت: در بلوار جمهوری کرمان حدود 43 درخت خشک و در جنگل قائم حدود 123 درخت خشک وجود دارد که باید این درختان قطع و درختان جدید کاشته شوند.

مشرفی همچنین خطاب به رامین ارجمند کرمانی عضو دیگر شورا گفت: اگر تاکنون درختان خشک کرمان قطع نشده اند حتما به دلیل این است که شما در کمیسیون ماده هفت دستور داده اید تا درختی قطع نشود.

رامین ارجمند کرمانی در جواب این صحبت مشرفی گفت: که حتی درختانی که آفت زده و خشک شدند نیز در بحث قطع باید از کمیسیون ماده  هفت مجوز  بگیرند  و هنوز بحثی در این خصوص به کمیسیون نیامده است اگر آمد، حتماً اقدام می شود.

یکی دیگر از مباحثی که در این نشست مطرح شد آتش سوزی درختان بلوار زغال سنگ بود که چندی پیش رخ داد. رامین ارجمند کرمانی معتقد است در بحث آتش سوزی درختان زغال سنگ این درختان در ملک شهرداری هستند.

به گفته وی در نقشه تفکیکی، مسوولین زغال سنگ تعهد کردند حدود ۲۰ متر از دیوار شهرک زغال سنگ عقب نشینی کند. با توجه به مستندات، شهرداری باید هر چه سریعتر نسبت به تملک آن اقدام کند چرا که عملا ملک از آن شهرداری است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35787
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.