امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای چهارشنبه 20 فروردین 99

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:11 – ادارات شهر کرمان به علت آلودگی هوا امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه تعطیل شد. / ایسنا

8:56 –  مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: سلامت ماموران قرائت کنتورهای برق در این منطقه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و به دلیل حضور این افراد در منازل مشترکان به صورت روزانه پایش می‌شود لذا مشترکان به منظور قرائت صحیح کنتورهای برق با این افراد همکاری کنند. / ایرنا

9:03 – رییس جامعه هتلداران استان کرمان با اشاره به اینکه در اسفندماه، ۹۰ درصد واحدهای اقامتی استان کرمان بسته بود و در فروردین و در طرح فاصله گذاری اجتماعی حدود ۹۹ درصد تعطیل و تنها یکی، دو واحد کشیک فعال بودند، در ادامه درباره وضعیت نیروی انسانی واحدهای اقامتی بیان کرد: بحث تعدیل نیرو فعلا در برنامه همکاران نیست و معرفی به سامانه‌ بیمه بیکاری انجام شده تا ارتباط کارگر و کارفرما قطع نشود و برخی کارفرمایان خودشان حقوق نیروها را پرداخته اند. / ایسنا

10:11 – با توجه به رسیدن شاخص آلودگی در شهر کرمان به ۲۸ برابر حد مجاز همه ادارات دولتی و بانک ها امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۹ تعطیل هستند.

آلودگی ادارات و بانک های شهر کرمان را تعطیل کرد

10:48 – هوای کرمان به شرایط ناسالم رسیده است و وجود این میزان از مواد معلق در هوا می‌تواند خطراتی برای انسان داشته باشد.

گردوغبار در کرمان | گردوغبار چه بر سر ما می‌آورد؟

11:12 – کارشناس ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دل درد به تنهایی نمی‌تواند نشانه بیماری کرونا باشد اما ۱۵ تا ۱۷ درصد بیماران کرونایی علائم گوارشی از خودشان نشان می‌دهند که با سایر علائم مثل تهوع، استفراغ و اسهال می تواند همراه باشد.

پاسخ به چند سوال مهم کرونایی | دل درد به تنهایی نشانه کرونا نیست

11:30 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش‌های پراکنده باران در شمال و غرب و وزش باد نسبتا شدید در شرق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت اب و هوای کرمان | باد و باران در کرمان

11:57 – قیمت دلار و سکه در بازار نسبت به روز گذشته کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۳۷۰هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۲۰ فروردین ۹۹ | کاهش قیمت دلار و سکه

12:18 – معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان با اشاره به اینکه رده سنی بیماران جدید کرونا در سیرجان پایین‌تر آمده است گفت: هم‌اکنون یک کودک ۱۰ ساله و یک جوان ۱۹ ساله مبتلابه کرونا در سیرجان بستری هستند.

ابتلای کودک ۱۰ ساله سیرجانی به کرونا | رده سنی پایین بیماران جدید

12:26 – طبق گفته‌های رییس جمهور و اعلامیه ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز ورزشی جزء کسب و کارهای پر ریسک محسوب می‌شوند و تا اطلاع ثانوی اجازه فعالیت ندارند.

تعطیلی مراکز ورزشی تا اطلاع ثانوی

13:05 – تصمیم دولت برای بازگشایی پلکانی کسب‌وکارها در شرایطی که روزانه بیش از دو هزار مبتلا به کرونا در کشورمان شناسایی می‌شوند، موافقان و مخالفانی دارد. از یک سو دولت می‌گوید نباید اقتصاد کشور را تعطیل کرد و از سوی دیگر مخالفان این تصمیم می‌گویند سلامت بر اقتصاد ارجحیت دارد. حق با کدام یک است؟

بازگشایی پلکانی کسب‌وکارها و کاهش محدودیت‌ها؛ چالش جان و نان؟

13:52 – گردوغبار در کرمان ادارات دولتی این شهر را به تعطیلی کشاند در حالی که تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی شرکت‌های خصوصی به عهده مدیران است که این نگرانی‌هایی را برای کارکنان آن‌ها به وجود آورده.

گردوغبار در کرمان| شرکت‌های خصوصی زیر بار تعطیلی نرفتند؟

13:57 – در جلسه ای صبح چهارشنبه بیستم فروردین ماه به ریاست استاندار کرمان در زمینه حمل و توسعه بازار محصولات کشاورزی جنوب استان تصمیم گیری شد.

آخرین تصمیمات برای فروش، حمل و صادرات محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان

14:00 – حسن روحانی گفت: ناچار به تلفیق سلامت مردم و مقابله با کرونا و فعالیت اجتماعی و اقتصادی در چارچوب مقررات هستیم.

رییس‌جمهور: برای مقابله با کرونا، جان به نان نیاز دارد

15:14 – آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان کرمان اعلام شد.

شمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان در مرز ۴۰۰

15:16 – دو نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمان فوت کرده‌اند.

تعداد قربانیان کرونا در استان کرمان: ۴۴ نفر

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=46666
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.