امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای سه‌شنبه 26 فروردین 99

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:27 – آب‌گرفتگی معابر هر ساله در فصل بارش ها، پیاده و سواره را در معابر کرمان با مشکلات فراوانی روبرو می‌کند و این‌بار بارش ۳۰ میلیمتری باران به صورت گسترده‌، شهرسازی و مدیریت شهری کرمان را به چالش کشید که می طلبد از هم‌اکنون برای رفع اساسی این مشکل چاره‌اندیشی شود. / ایرنا

8:43 – مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: دو پایگاه انتقال خون در شهر کرمان و در شهرهای رفسنجان، جیرفت، سیرجان و بم هر کدام یک پایگاه داریم که از مردم تقاضای عاجزانه داریم که در شرایط کنونی، اهدای خون و بیماران نیازمند خون را فراموش نکنند.  / ایسنا

9:01 – مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: بهره برداری هرچه سریع ترازپروژه باند جدید فرودگاه کرمان در دستور کار است و اکنون شاهد پیشرفت ۸۶ درصدی آن هستیم. / باشگاه خبرنگاران جوان

10:11 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب وهوای کرمان | وزش باد در برخی مناطق استان

10:26 – معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان اعزامی یکم و سوم اردیبهشت ماه ۹۹ برای غربالگری به همراه برگ محل خدمت به مرکز بهداشت محل سکونت خود رفته و تایید سلامتی دریافت کنند.

کروناویروس | سربازان قبل از اعزام، غربالگری می‌شوند

10:46 – سازمان بهداشت جهانی با صدور دفترچه راهنمایی در خصوص افراد متوفی در اثر ابتلا به “ویروس کرونا”، به این شایعه که اجساد این افراد عامل انتقال این ویروس هستند، پایان داده و آن را تکذیب کرد.

سازمان بهداشت جهانی: اجساد عامل انتقال ویروس کرونا نیستند

11:56 – مدیر روابط عمومی شرکت نفت استان در خصوص تصاویری که نشان از ازدحام مراجعین به این شرکت بود گفت: خدمات شرکت از طریق سامانه است و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

ازدحام در شرکت نفت| نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نیست

12:48 – قیمت طلا و سکه در بازار کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون ۴۶۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۲۳ فروردین ۹۹ | کاهش قیمت سکه

13:19 – عضو هیئت علمی بخش علوم و مهندسی آب دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: سیل دیگر اتفاق غیر مترقبه محسوب نمی‌شود زیرا هر ساله تکرار می‌شود باید از قبل اقدامات لازم انجام شود تا دچار مشکل نشویم.

کنترل سیلاب ها نیازمند مدیریت یکپارچه است| غافلگیری دیگر معنا ندارد

13:30 – مدیر کل ارشاد جنوب استان: بیش از هزار نفر از اهالی فرهنگ و هنر در جنوب استان به دلیل کرونا زیان دیده و این خسارت ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

زخم کرونا بر تن اهالی فرهنگ و هنر

14:13 – فرماندار ارزوییه در توضیح وضعیت جاده روستای سیاه‌کوه ارزوییه در مسیر رودخانه مرادآباد گفت: حجم بالای آب هر ساله باعث قطع ارتباط این مسیر می‌شود؛ مشکل اصلی عدم بازسازی جاده کمبود اعتبار است.

قطع راه ارتباطی روستای سیاهکوه ارزوئیه توسط سیل | مسیر جایگزین از روستای دولت آباد

15:23 – آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان کرمان اعلام شد.

شمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان از مرز ۵۰۰ گذشت

15:33 – تست پنج نفر از کادر درمانی کرمان مثبت اعلام شد.

افزایش تعداد مبتلایان کادر درمان در کرمان به ۵۲ نفر

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47089
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.