امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای شنبه ۱۴ تیر ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

8:37 – به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با تلاش های انجام شده و توجه ویژه دولت از سال ۹۶ تاکنون بطور میانگین هرسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در حوزه صنعت و معدن در این استان افتتاح طرح داشته‌ایم. / ایرنا

9:38 – عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت برداشتن موانع صادرات گفت: یکی از راهکارهای اصلی ما فعال شدن معادن، افزایش تولید در بخش معدن و کشاورزی است که با بررسی انجام شده مقرر شد قوانین و دستورالعمل های زائدی که موجب کندی کار در بخش سرمایه گذاری شده ، احصا و حذف شوند. / ایرنا

10:51 – رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز رگبار پراکنده و وزش باد نسبتا شدید در استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان شنبه ۱۴ تیر ۹۹ | وزش باد نسبتا شدید در استان

10:57 – اقساط وام یک میلیون تومانی کرونا همزمان با واریز یارانه نقدی این ماه(تیر)، از سرجمع یارانه نقدی خانوارهای یارانه بگیر توسط دولت برداشته می شود.

برداشت اولین قسط وام یک میلیونی کرونا از یارانه تیرماه

11:16 – رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از اجباری شدن استفاده از ماسک و دستکش یکبارمصرف در ناوگان مسافربری برون شهری استان کرمان خبر داد.

اجباری شدن استفاده از ماسک و دستکش در ناوگان مسافربری برون شهری استان

12:42 – قیمت طلا و سکه در بازار افزایش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۱۴ تیر ۹۹ | افزایش قیمت سکه

12:54 – سرپرست فرماندهی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از دستگیری یک حفار غیرمجاز در شهرستان بردسیر خبر داد.

دستگیری حفار غیرمجاز در بردسیر

13:08 – معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی از یک ماهه شدن دوره آموزشی سربازی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامتی سربازان خبرداد.

یک ماهه شدن دوباره آموزشی سربازی ناجا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52153
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.