امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

9:17 – معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمان با اشاره به اینکه از سوی سازمان بهداشت جهانی و بهداشت دام اعلام شده است که دام ها به طور مستقیم بیماری کووید ۱۹ را نمی گیرند اما می توانند ناقل مکانیکی این ویروس باشند ولی همین موضوع نیز به صورت ۱۰۰ درصد تایید نشده است اظهار کرد: این ویروس جدید است و رفتارهای آن ناشناخته است پس نمی توان در مورد آن موضوعی را به صورت ۱۰۰ درصد عنوان کرد. / ایسنا

9:28 – مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره ایجاد ایستگاه های صلواتی گفت: امسال ایستگاه های صلواتی به صورت توزیع ماسک و ماده ضدعفونی کننده و پذیرایی نخواهیم داشت زیرا باعث ایجاد تجمع خواهند شد و تنها ایستگاه ها و موکب ها به پخش صوت و تصاویر عزاداری خواهند پرداخت. / ایسنا

10:15 – فرماندار منوجان با اشاره به ریزش تونل در معدن کرومیت فاریاب منوجان گفت: در این حادثه یک نفر جان باخت و چند نفر مصدوم شدند.

فوت یک نفر در منوجان به علت ریزش تونل معدن

10:28 – مدیر دفتر هیات مدیره و مدیر عامل در خصوص میزان صرفه جویی کاغذ با استفاده از سیستمی نمودن فرآیندها در سال  ۹۸، گفت: یکی از چشم اندازهای شرکت در سال ۱۴۰۴ عدم مراجعه حضوری مشترکین به شرکت است، به این معنا که با فراهم نمودن زیر ساخت های لازم بتوانیم میزان مراجعه حضوری مشترکین به شرکت را به صفر برسانیم.

نجات ۶۱۰ اصله درخت با استفاده از سیستمی نمودن فرآیندها در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

11:02 – کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای کرمان چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹ | بارش پراکنده باران در استان

11:24 – مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق کرمان گفت: این نیروگاه سیکل ترکیبی بزرگترین نیروگاه دولتی حرارتی با ۱۲واحد گازی و بخار تولید برق دارای ظرفیت اسمی ۱۹۲۰مگاوات است.

افزایش توان تولید در نیروگاه برق کرمان

11:24 – قیمت طلا در بازار ایران کاهش یافت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم ۱۰ میلیون ۷۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ سکه، طلا و ارز در بازار امروز ۲۹ مرداد ۹۹ | کاهش قیمت سکه

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=54398
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.