دادستان شهرستان جیرفت خبر داد؛


بازداشت ۳ کارمند منابع طبیعی جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: تعدادی از کارمندان و یکی از معاونان منابع طبیعی شهرستان جیرفت پس از قطع درختان در جنوب استان کرمان، اقدام قاچاق چوب به شهرهای شمالی کشور می‌کردند که دراین‌رابطه پنج نفر در شهرستان جیرفت دستگیر و پرونده قضایی در این راستا برای آنها تشکیل شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت امروز ۲۲ آبان‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از معاونان اداره منابع طبیعی شهرستان جیرفت و دو نفر از کارمندان منابع طبیعی اداره کل جنوب استان ضمن تشکیل باند فساد رشا و ارتشا با همدستی دو نفر از اشخاص خارج از اداره مذکور بدون اخذ مجوزهای لازم، پروانه حمل و خارج از شبکه اقدام به قاچاق چوب به استان‌های شمالی کشور می‌کردند که در راستای مبارزه با فساد اداری، با صدور دستورات قضایی محموله‌های قاچاق توقیف و متهمان دستگیر شدند.

 افشین صالحی‌نژاد افزود: تمامی حساب‌های بانکی و مسائل مالی مرتبط با موضوع شناسایی و تحت رصد بازپرسی شعبه دوم قرار گرفته و دستورات مقتضی صادر شده است. متهمان دیگری نیز در موضوع فساد مذکور تحت تعقیب قرار گرفته و تحت رصد دادستانی هستند و تحقیقات ادامه دارد.

 دادستان جیرفت بیان کرد: متهمان پرونده پس از قطع درختان در جنوب استان کرمان، اقدام قاچاق چوب به شهرهای شمالی کشور می‌کردند که دراین‌رابطه پنج نفر در شهرستان جیرفت دستگیر و پرونده قضایی در این راستا برای آنها تشکیل شده و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل نیز صادر شده است.

او با بیان اینکه با هرگونه جرائم مالی که از ناحیه کارمندان دولت انجام شود به‌نحوی‌که خدشه به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می‌نمایند با شدت برخورد قانونی انجام خواهد شد، گفت: در برخورد با فساد مصمم هستیم و برخورد با مجرمان و فساد اداری اقتصادی، برنامه اصلی دستگاه قضایی در شهرستان جیرفت است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110932
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.