احتمال تعدیل نیرو در «کرمان‌موتور» وجود دارد

بعد از انتشار شایعه تعطیلی «کرمان موتور»،در واکنش به این شایعه روابط عمومی این شرکت اعلام کرد: «تا آبان ماه تمام خودروهای ثبت‌نامی و تعهدات فعلی این شرکت تحویل داده خواهد شد اما در صورت عدم رفع مشکلات مجبور به تعدیل نیروها هستیم.»

پس از انتشار شایعه تعطیلی«کرمان موتور»، این شرکت در مورد تحویل خودرو‌های ثبت نامی و انجام تعهدات تا آبان ماه اطلاعیه ای منتشر کرد. البته پیش از این «سامان فیروزی» مدیرعامل کرمان موتور گفته بود، اگر از کرمان موتور حمایت‌های لازم صورت نگیرد و نقدینگی به این شرکت تزریق نشود، تا آبان ماه این خودروسازی تعطیل خواهد شد. برای روشن تر شدن جزییات به سراغ روابط عمومی شرکت کرمان موتور رفتیم.

«عسکریان» به کرمان نو گفت: «طبق اطلاعیه تا آبان ماه تمام خودروهای ثبت‌نامی و تعهدات فعلی این شرکت تحویل داده خواهد شد.»

وی در مورد ادامه‌ی کار کرمان موتور با وجود مشکلات فعلی گفت: «در حال حاضر تولید برقرار است اما همان طور که مدیر عامل شرکت کرمان‌موتور در جلسه اقتصاد مقاومتی در حضور رییس بانک مرکزی گفت، در صورتی که حمایت‌های لازم صورت نگیرد تا آبان ماه این خودروسازی تعطیل خواهد شد.»

روابط عمومی شرکت کرمان موتور در پایان یادآور شد: «حدود 4هزار نیرو در کرمان موتور در حال کار هستند که به دلیل مشکلات موجود، در حال حاضر با 15 روز کاری حقوق 30 روز را دریافت می کنند تا شرکت تعطیل نشود، اما در صورت عدم رفع مشکلات مجبور به تعدیل نیروها هستیم.»

شرکت خودروسازی کرمان موتور در زمینه مونتاژ، ساخت، فروش و خدمات پس از فروش خودروی «جک» در ایران فعال است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=34248
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.