در شورای مسکن استان تصویب شد؛


تغییر مالکیت زمین طرح مسکن بلدالامین

استاندار کرمان گفت: مالکیت زمین طرح مسکن بلدالامین به نفع مردم بوده است.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از تارنمای استانداری کرمان، فداکار در جلسه شورای مسکن استان گفته مالکیت زمین طرح مسکن بلدالامین به نفع مردم و در راستای کاهش ۵ درصدی سود تسهیلات از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دولت تغییر مالکیت پیدا می‌کند.
بر اساس این گزارش استاندار کرمان صبح یکشنبه ۱۰ دی‌ماه در شورای مسکن استان تأکید کرد تا قبل از دهه فجر سال جاری، واگذاری تعدادی از زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان با اولویت مشمولان طرح جوانی جمعیت انجام گیرد و عملیات ساخت‌وساز واحدهای خود مالکی آغاز شود.
فداکار استاندار کرمان همچنین گفت: جابه‌جایی و تغییر مالکیت زمین طرح مسکن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهر کرمان با عنوان بلدالامین، به نفع مردم و به‌منظور رفع مشکل انجام می‌گیرد و مردم دچار چالش نخواهند شد.
فداکار عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام، کار ساخت‌وساز را کماکان با قیمت جدید ابلاغی پیش خواهد برد و تنها مالکیت زمین از ستاد به دولت تغییر می‌کند که کاهش ۵ درصدی سود تسهیلات را به همراه خواهد داشت.
او بیان داشت: آب و برق طرح‌های مسکن نیز در نشستی با مدیریت معاون عمرانی استاندار باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند، پیگیرهای لازم برای حل مشکل طرح ۶۴ واحدی بافت نیز انجام و فاضلاب مسکن‌های بشری نیز تا قبل از دهه فجر حل‌وفصل شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113026
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.