طبق اطلاعیه‌ای مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش:


تمدید مهلت تایید «سوابق تحصیلی» کنکوری‌ها تا ۶ مرداد

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت تایید هویت داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ تا پایان روز جمعه ۶ مرداد تمدید شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در این اطلاعیه اعلام کرد؛ سامانه پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir، برای مشاهده و تأیید سوابق هویتی و تحصیلی تا پایان روز جمعه، ششم مردادماه، فعال است.

 بر اساس این اطلاعیه، داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود تا موعد مقرر اقدام کنند.

 به گزارش ایرنا، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش صبح امروز در خبری منتشر شده در سامانه آموزش و پرورش اعلام کرده بود که داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲، تا امروز فرصت دارند تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود را اعلام کنند که این زمان تمدید شد.

 منظور از سوابق تحصیلی، معدل کتبی داوطلب است که باتوجه‌به نمرات امتحانات نهایی محاسبه و این تأثیر چهل‌درصدی هم در کنکور دی و هم در کنکور تیرماه ۱۴۰۲ اعمال می‌شود. باتوجه‌به اینکه سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۴۰ درصد است، سهم آزمون تستی کنکور ۶۰ درصد خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106916
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.