رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:


حکم نهایی پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی به زودی صادر می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان گفت: پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در طول ۳ سال با سرعت رسیدگی و حکم نهایی آن به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان با اشاره به پرونده مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: این پرونده با تحقیقات گسترده و کامل در طول ۳ سال با سرعت رسیدگی شده است ودر این پرونده برای ۱۰ نفر کیفر خواست صادر شده است که با ختم رسیدگی به آن، حکم صادره نیز به زودی اعلام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در آیین تکریم از خدمات حجت الاسلام حسین رضایی و معارفه حجت الاسلام علی توکلی‌زاده، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کرمان با اشاره به پایین بودن آمار مربوط به جرایم نیرو‌های مسلح گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور برای صیانت از نیرو‌های نظامی وانتظامی مقتدر و حفظ اقتدار نیرو‌های مسلح با کسی که مرتکب با جرم شود حکیمانه و توام با اقتدار برخورد می‌کند.

او بیان کرد: در هیچ جای دنیا رسیدگی سریع به پرونده‌های سقوط هواپیما‌ها با این سرعت انجام نشده است و به عنوان نمونه می‌توان دید که هنوز پرونده اسقاط هواپیمایی اندونزی پس از ۱۲ سال به نتیجه نرسیده است.

او با تاکید بر اینکه قدرت ایمان و بازدارندگی نیرو‌های مسلح باید تداوم یابد، افزود: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بر حفظ سلامت نیرو‌های مسلح نظارت دارد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه کمترین آمار جرم و جنایت را در نیرو‌های مسلح کشور داریم، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)  بار‌ها بر این موضوع تاکید کرده اند و فرموده اند که نیرو‌های مسلح کشور باعث افتخار هستند.

او تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که آمار جرایم نیرو‌های مسلح ما پایین است و اگر روزی آمار ما بالا رفت باید به خود شک کنیم که چه عاملی باعث این موضوع شده است؟ و اگر روزی به همت نیرو‌های مسلح و تلاش عزیزان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هیچ جرمی اتفاق نیفتاد باعث افتخار برای ما و فرماندهان بوده و زینت برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در ادامه با اشاره به اینکه در تمامی کشورها، نیروی مسلح جایگاه شاخص دارد؛ زیرا تاثیرگذار و پشتیبان مردم است، گفت: اگر امنیت را از کشوری بگیریم، نظم جامعه بر هم خواهد خورد و نیروی مسلح، فردی است که ایجاد امنیت می‌کند و حافظ امنیت است؛ در خط اول دفاع از امنیت قرار دارد و اجازه نمی‌دهد که بدخواهان عرصه را بر مردم تنگ کنند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=102400
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.