خط‌ونشان استاندار برای ناقضان پروتکل‌های بهداشتی| فرماندارن به دستگاه قضا معرفی کنند

استاندار کرمان در جلسه استانی ستاد مدیریت کرونا به فرماندارها اعلام کرد افرادی که پروتکل‌ها را زیر پا می‌گذارند رسماً به دستگاه قضا معرفی کرده و هرگونه تجمع را تعطیل کنند.

جلسه ستاد مدیریت کرونای استان کرمان امروز یازدهم بهمن برگزار شد. استاندار در این جلسه با بیان این که اگر به تالاری یک بار تذکر دادید و دوباره تخلف کرد پلمب کنید به شهرستان‌هایی اشاره کرد که داماد در شب عروسی بازداشت شده است. 

زینی‌وند در رابطه با برگزاری ایام دهه فجر گفت: هرگونه فراخوان برای جشنواره ایام دهه فجر جرم است. برنامه‌ای که از ستاد کرونا با میزبانی ۱۰۰ مهمان مجوز گرفت باید میهمان‌های خاص دعوت شود. این مراسم باید ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت باشد. او ادامه داد: فرماندار هر شهرستان مسئول برگزاری برنامه دهه فجر هستند.

زینی‌وند هشدار داد اگر شیوع کرونا به همین روند افزایش یابد در ۲ هفته آینده بستری‌ها افزایش و ۲ هفته پس از آن فوتی‌ها زیاد می‌شود. استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به جامع بودن گزارش دانشگاه علوم پزشکی گفت: رعایت امنیت علوم پزشکی کرمان طبیعی است.

زینی‌وند از افزایش تست‌های مثبت سرپایی بر اساس گزارش‌های علوم پزشکی خبر داد و ارائه جزئیات طرح شهید سلیمانی سایر علوم پزشکی‌های کرمان را خواستار شد.

استاندار با اشاره به پایین آمدن حساسیت‌ها تأکید کرد: منشأ عادی انگاری مردم عادی انگاری ما است. مرگ‌ومیرها معنا دار و زیر ۵۰ سال آمده است. اگر مردم همراهی نکنند اسفندماه سختی خواهیم داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63553
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.