سرمربی مس‌رفسنجان:


در دور برگشت لیگ قول جبران می‌دهم

ساکت الهامی سرمربی تیم مس‌رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس با بیان اینکه از عملکرد تیمش در این بازی راضی بوده قول جبران در دور برگشت را داد.

به گزارش کرمان‌نو، در چارچوب هفتهٔ پانزدهم لیگ برتر در آخرین بازی نیم‌فصل لیگ، تیم مس‌رفسنجان در رفسنجان میزبان تیم پرسپولیس بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. این یک امتیاز پس از ۵ باخت متوالی برای تیم ساکت الهامی رقم خورد.

الهامی سرمربی تیم مس‌رفسنجان با بیان اینکه عده‌ای با موفقیت مس‌رفسنجان مشکل دارند در نشست خبری گفت: همان‌طور که دیروز گفتم، به بازیکنان اطمینان دارم. گفتم چه کار تاکتیکی و سختی خواهد بود. واقعاً می‌توانستیم برنده باشیم. ما در این بحث ضرر کردیم از آقای خداداد افشاریان تشکر می‌کنم؛ ولی زحماتش به ثمر نمی‌نشیند.

او ادامه داد: من وسط بازی هم به آقای کاظمی گفتم اگر پنج تا پنالتی هم نگیری شما قوت قلب هستی و من به شما ایمان دارم. ما یک بازی خوب و تاکتیکی دیدیم. دو تیم منتظر اشتباه حریف بودند در این شرایط ما می‌توانستیم در دقایق پایانی نتیجه را عوض کنیم. وحید کاظمی یک داور بین‌المللی و تاپ لول است و کمک او باید به او کمک می‌کرد. الان در این شرایط خود آقای کاظمی هم زیر سؤال می‌رود. ما می‌توانستیم برنده سه امتیاز بازی باشیم؛ با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائل هستم حق ما پیروزی بود.

الهامی در خصوص اینکه ضربات آخر این تیم همچنان ضعف دارد گفت: از دید من اتفاقی نیفتاده؛ چون ما به این مردم بدهکار هستیم و روزهای سختی را گذراندیم. مردم استادیوم آمده بودند و این استادیوم شیک پر بود و خوشحال رفتند. اینها چیزهایی است که هیچ‌چیز جایشان را نمی‌گیرد. مس‌رفسنجان را باید با فصل‌های قبل خودش قیاس کرد نه با تیم‌های دیگر. تیم‌های دیگر از نظر بودجه دو برابر بیشتر شده‌اند، ولی ما همان بودجه فصل گذشته را داریم. شنیدم یک کارگروه تشکیل دادند و دنبال این هستند که شرایط بهبود پیدا کند. این تیم سمبل شهر رفسنجان است و مردم دوستش دارند. ما اذیتشان کردیم؛ اما در دور برگشت قول می‌دهم که از نظر امتیازی هم بهتر باشیم. یک تشکر از آقای پورمحمدی بکنم، چرا که هر مدیری با پنج هفته باختن صبر نمی‌کند. الان در شرایطی هستیم که کسی برای مربی صبر نمی‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113119
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.