سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان:


زائران سردار دل‌ها در ایام سالگرد، از تأسیسات گردشگری رایگان بازدید می‌کنند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: همه زائران مرقد سردار دل‌ها در ایام سالگرد شهادت، به‌صورت رایگان از تأسیسات گردشگری بازدید خواهند داشت و احتمالاً همایش گردشگری مقاومت را در آن ایام برگزار خواهیم کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، سعید شاهرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان درباره برنامه‌های این اداره کل در سالگرد دل‌ها در سال جاری گفت: در سال گذشته این سازمان برنامه‌هایی برای سالگرد اجرا کرد و ما عضو ستاد اسکان هستیم و به زائران خدمات می‌دهیم.

او ادامه داد: همه زائران مرقد سردار دل‌ها در ایام سالگرد شهادت، به‌صورت رایگان از تأسیسات گردشگری بازدید خواهند داشت و احتمالاً همایش گردشگری مقاومت را در آن ایام برگزار خواهیم کرد.

شاهرخی اضافه کرد: زیرساخت‌های گردشگری استان تکمیل و بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان هزینه زیرساخت‌ها شده تا بتوانیم خدمات بهتری به گردشگران بدهیم که یکی از آنها گردشگری مقاومت است. معاون وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: محدودیتی در تخصیص اعتبار به کرمان در زمینه گردشگری مقاومت وجود ندارد و ما منتظر برنامه‌های ویژه استان در این حوزه هستیم.

 جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، درباره میزان اعتبارات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای گردشگری مقاومت و مذهبی به استان کرمان اظهار کرد: شروع گردشگری مقاومت از استان کرمان بود.

 او سردار حاج‌قاسم سلیمانی را یک شخصیت ویژه فرهنگی دانست و ادامه داد: سردار حاج‌قاسم سلیمانی در دنیا حرف برای گفتن دارد و راهی که برای بقای نظام ایجاد کرده برای وزارتخانه میراث‌فرهنگی بسیار مهم است.

 معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: اعتباری که باید برای گردشگری مقاومت بگذاریم، نامحدود است و ما منتظر برنامه‌های ویژه استان کرمان در این حوزه هستیم. البته مواردی در ردیف بودجه در بحث گردشگری مقاومت آورده و ابلاغ شده است.

 او تصریح کرد: استان کرمان هر اعتباری برای گردشگری مقاومت نیاز داشته باشد، اختصاص خواهیم داد، و در حوزه گردشگری کم‌کاری در این استان نداشته‌ایم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109127
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.