جام حذفی؛ مس رفسنجان - استقلال تهران


غول‌کشی‌های مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی استقلال را هم حذف می‌کند؟

مس رفسنجان و استقلال تهران در حالی فردا دوشنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۱۷ در رفسنجان به مصاف یکدیگر می‌روند که مسی‌ها در سال ۸۸ توانسته بودند آبی‌ها را در همین مرحله جام حذفی، حذف کنند. همچنین در ۲ سال اخیر نیز توانستند با حذف ۲ تیم لیگ برتری یکی از غول‌کش‌های این جام باشند.

به گزارش کرمان‌نو بازی ۲ تیم مس رفسنجان و استقلال تهران در حالی فردا از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برگزار می‌شود که حاشیه‌های بازی گذشته ۲ تیم وجود ندارد و نیمکت مسی‌ها با تغییراتی مواجه شده است.
در بازی قبلی ۲ تیم که در لیگ برتر برگزار شده بود حواشی زیادی حول بازی می‌چرخید. در آن بازی ورزشگاه شماره یک مسی‌ها که آماده نبود حواشی زیادی را ایجاد کرده بود.
برگزاری بازی بدون تماشاگر و اعتراض استقلالی‌ها به این موضوع مورد دیگری بود که سبب درگیری‌های لفظی در رسانه‌ها بین مدیران دو تیم شده بود.
از طرفی در آخرین بازی دو تیم ساکت الهامی بر روی نیمکت مسی‌ها نشسته بود و حالا محرم نویدکیا سکان‌دار نارنجی‌پوشان است. اما فردا ۲ تیم باگذشت چند ماه بدون حاشیه خاصی در رفسنجان و ورزشگاه شماره یک مس در جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

مس رفسنجان غول‌کش مرحله یک شانزدهم جام حذفی

اما از نظر آماری آخرین تقابل ۲ تیم در جام حذفی به سود رفسنجانی‌ها به پایان رسیده است.
در فصل ۸۷-۸۸ بود که در همین مرحله آبی‌ها به نارنجی‌پوشان رفسنجانی باختند تا حالا بعد از حدود ۱۲ سال بار دیگر دو تیم برابر هم قرار بگیرند. در آن دیدار بازی ۲ تیم ۱۲۰ دقیقه ادامه پیدا کرد و به ضربات پنالتی کشیده شد، درحالی‌که هر پنج پنالتی مس رفسنجان به گل تبدیل شد؛ اما استقلالی‌ها پنالتی آخر خود را از دست دادند تا توسط مس رفسنجان از جام حذف شوند.
استقلالی‌ها در حالی با آن تجربه تلخ پا به این بازی می‌گذارند که در لیگ برتر شرایط خوبی دارند و صدرنشین هستند و در سوی مقابل مس رفسنجان نیز با حضور نویدکیا در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده و در جام حذفی که به جام شگفتی‌ها معروف است هیچ‌چیزی از قبل قابل‌پیش‌بینی نیست.
از طرفی مس رفسنجان نشان داده است که در مرحله یک شانزدهم غول کش بوده است آن‌ها در دو فصل اخیر در مرحله یک شانزدهم نهایی دو تیم لیگ برتری را حذف کرده است. در جام حذفی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل تراکتور به میدان رفت که در این مسابقه و در ضربات پنالتی این مسی‌ها بودند که به مرحله بعد جام حذفی صعود کردند. 
همچنین این تیم در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ هم با شکست یک بر صفر ذوب‌آهن به مرحله بعدی صعود کرد.
حالا باید دید بازی فردا چه نتیجه‌ای را برای ۲ تیم در برخواهد داشت آیا مس رفسنجان به ادامه غول‌کشی خود در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ادامه می‌دهد یا اینکه استقلال انتقام خود را از این تیم می‌گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115928
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.