عطاپور به سیرجان نمی رود| فرماندار جیرفت ماندگار شد

ابوذر عطاپور وزیری فرماندار شهرستان جیرفت از ابقاء خود در فرمانداری این شهرستان خبر داد.

۲۳ تیرماه بود که نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس از انتخاب فرماندار سیرجان خبر داده و گفت: ابوذر عطاپور فرماندار فعلی شهرستان جیرفت از سوی استاندار کرمان به عنوان فرماندار ویژه سیرجان منصوب شد.

روز بعد از آن اما دکتر تقی زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری در صفحه توییتر خود با بیان این که انتخاب فرمانداران از طرف وزیر کشور انجام می‌شود این انتصاب را رد کرد.

حتی برخی خبرها حاکی از انتخاب جایگزین وی نیز به گوش می‌رسید. شنیده‌های خبرنگار کرمان نو حکایت از رفتن حجتی به فرمانداری جیرفت داشت.

کشمکش انتخاب فرماندار جیرفت به عنوان فرماندار جدید سیرجان همچنان ادامه داشت تا این که روز گذشته عطاپور وزیری از ابقاء خود در فرمانداری جیرفت خبر داد.

او گفته برای تحقق خواسته ‌‌ها و پیگیری‌های مردمی و همچنین ابراز تمایل و درخواست دکتر ذبیح الله اعظمی نماینده محترم مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد برای تداوم خدمت ترجیح دادم در شهرستان جیرفت بمانم.

عطاپور ضمن تشکر از حسن اعتماد دکتر محمدجواد فدایی استاندار کرمان افزود: بنا به دستور ایشان جهت تداوم خدمت در شهرستان جیرفت با توان ، تلاش و انگیزه مضاعف همچنان در خدمت مردم شریف این شهرستان خواهم بود.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=52862
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.