فرمانده نیروی قدس سپاه: بعید نیست درون خانه‌هایتان از شما انتقام بگیریم

فرمانده نیروی قدس سپاه در رابطه با انتقام خون شهید سلیمانی گفت: شکست و انتقام از شما شروع شده و بدانید که شما درون خانه‌هایتان هم دیگر نمی‌توانید آرامش داشته باشید، بعید نیست که از درون خانه‌هایتان از شما انتقام بگیریم.

فرمانده نیروی قدس سپاه در گردهمایی “یاران حاج قاسم” به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی در کرمان گفت: دشمن در برابر ترور شهید سلیمانی دو سیلی خورد و دو سیلی دیگر باید بعدا بخورد.

او ادامه داد:  سیلی اول تشییع شهید سلیمانی در کرمان بود و سیلی دوم حمله‌ای بود که در دنیا سابقه نداشته و جمهوری اسلامی به پایگاه آمریکا موشک زد و این شکستن هیمنه آمریکا بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود:‌ سیلی بعدی که باید خورده شود غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوشالی استکبار است و این مسئله مهمی است و سیلی چهارم اخراج آمریکا از منطقه است.

سردار قاآنی گفت: نبرد حق و باطل با آفرینش انسان شروع شده و از ابتدای خلقت بشر تا امروز این نبرد ادامه داشته و تا ابد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این نبرد و مبارزه در دو بُعد خود را نشان می دهد، افزود: بعد نخست در وجود انسان تجلی یافته و هرکس می‌خواهد مرد میدان نبرد و مقاومت باشد باید این نبرد را از درون خود شروع کند، چنانچه شهید عالی مقام سلیمانی در این خصوص گفت کسی شهید می‌شود که شهید باشد و کسی می تواند مرد میدان مقاومت در بیرون باشد که در نبرد درونی مقاومت کرده باشد.

قاآنی تصریح کرد: شهید سلیمانی ترکیب این دونبرد بود و اول در نبرد درونی قهرمان شد بعد این قهرمانی درونی در بیرون هر کجا لازم می شد تجلی و بروز پیدا می‌کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه اسلام با مقاومت عجین شده، اظهار کرد: در عرصه مقاومت اینگونه نبوده که امروز دعوت شویم، ما فرزندان مکتب نبی مکرم اسلام و سالار شهدیان (صلوات الله علیهما) هستیم و پیامبر اسلام راه مقاومت را پیش پای ما گذاشتند و دشمن باید این را خوب بداند.

وی افزود: پست فطرتانی که در مقابل جبهه مقاومت اسلامی می‌خواهند عرض اندام کنند باید بدانند یکی از بررگترین نواقص آن‌ها عدم فهم آن‌هاست زیرا بچه های مسلمانان از ابتدای زندگی مادرانشان به آن‌ها صراط مستقیم را نشان می دهند و یکی از مصادیق برجسته صراط مستقیم حضرات ائمه معصومین هستند که همه آنان حق گو و در مسیر حق شهید شدند.

قاآنی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبری می‌فرمایند؛ وقتی شهید سلیمانی اسم و رمز مقاومت در بین ملت‌های مسلمان شد یعنی دوباره این علمدار میدان مقاومت پرچم مقاومت را از میان آیات مبارک قرآن بلند کرد و مسلمین را دوباره به این ارزش بزرگ دعوت کرد. مقاومت چیزی نبود او ایجاد و تعریف کند بلکه در این مکتب یادآوری کرد که ریشه عمیق در مبانی دینی شما دارد و امروز عرصه مقاومت شرایط خود را می‌طلبد.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در منطقه در دو دهه اخیر رخ داده بیان کرد: آمریکای جنایتکار در 20 سال گذشته همواره جنگ را شروع کرده و جنگ را از افغانستان شروع کردند و بعد که شکست خوردند و یک مرحله در عراق هم در بدترین وضع شکست خوردند لذا عناصر لجن مالی را که در دنیا تحت عنوان تکفیری بودند جمع کردند و با پول کشورهای کثیف منطقه از جمله سعودی و با طرح کشورهای جنایتکار منطقه از جمله رژیم صهیونیستی ترکیب و عناصر خوانخواری تحت عنوان تکفیری تربیت کردند.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی وقتی وارد این فضاها می‌شد دل همه رزمندگانی که برای دفاع از اسلام آمده بودند، شاد می‌شد که فرماندهی دارند هم دین را می‌فهمد و هم بر مبنای دین عمل می‌کند و هم تجربه دارد و حکیمانه و باتدبیر عمل می‌کند. شهید سلیمانی حتی با دشمن در ابتدا بر مبنای منطق وارد می‌شد و در همه میدان‌هایی که میدان داری کرده اول ارائه منطق کرده و با دشمن بی‌منطقی که خواسته جنایت کند با مشت محکم برخورد کرده و در حین نبرد نیز تدبیر و پرهیز از افراط و تفریط ندر اوج جنگ و کوچکترین ظلم به کسی نکردن از برجستگی‌های شهید سلیمانی بود که او را اینگونه برجسته کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61688
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.