اعتراض اعظمی به عملکرد وزیر جهاد کشاورزی


قیمت سیب‌زمینی هزینه برداشت را هم پوشش نمی‌دهد

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد خواستار رسیدگی دولت به قیمت سیب‌زمینی شد که به دلیل پایین بودن آن هزینه برداشت را پوشش نمی‌دهد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 1 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت:قیمت سیب‌زمینی تازه جیرفت و عنبرآباد آنقدر پایین است که هزینه برداشت را پوشش نمی‌دهد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه همواره کشاورزان با کشت طرح استمرار سیب‌زمینی در جنوب کرمان حامی دولت‌ها بوده‌اند، عنوان کرد: انتظار می‌رود در این حوزه به کشاورزان کمک شود و صرفا حمایت از مصرف کننده قابل قبول نیست، ضمن اینکه باید به شرایط سیب‌زمینی‌هایی که در انبارهای استان‌های سیب‌زمینی خیز در حال فساد است، توجه شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در پایان با انتقاد از اعلام تعرفه صد درصدی برای هندوانه‌هایی که هنوز به دست نیامده‌اند، گفت: این در حالی است که این محصول در جنوب کرمان با کمترین میزان آب مصرفی تولید می‌شود، همچنین دولت باید تدبیری برای کامیون‌های حامل محصولات کشاورزی بیندیشد که در صف‌های طولانی سوخت قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101626
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.